Gå til innhold

Hva synes dere om jenter som spiller wow?


Anbefalte innlegg

Er de tragiske?

8095131[/snapback]

Hvorfor i helvete er det tragisk? Gutter *må* spille spill, mens med en gang en jente gjør det er det tragisk? :ermm:

8098620[/snapback]

 

Mannlige nerder ("gamere" som de liker å kalle seg) er da minst like tragiske.

8098643[/snapback]

Hvorfor?

8098664[/snapback]

 

Fordi de har en asosial oppførsel, ser ikke ut i måneskinn, og har snåle interesser som dataspill, anime og fantasybøker.

Men hvorfor skal man gidde å se bra ut, når man uansett ikke møter folk i "real life" på fritiden sin, annet enn fellesrunking med "kameratene" sine på ventrilo.

 

Jada, jeg avskyr dem.

Mange av dem er greie, men de fleste "gamere" er virkelig sosialt tilbakestående vesner, til det har jeg møtt og sett alt for mange til at det kan være noen tilfeldighet.

Husker ofte at det satt to tullinger foran meg på bussen for to år siden, som konstant snakka høylydt om WoW, slik at alle fikk høre om det.

Kjenner flere som totalt gir faen i hvordan de tar seg ut, og ellers sitter over 12 timer i strekk og spiller data når de får sjansen.

Folk som har "vennene" sine på ventrilo, som er vanskelige å få ut på byen i helgen... og heller spiller data.

I know those people, I see those people, and there aint noone that can convince me otherwise.

 

Så har vi reklamene for "gamere" da, med tilbud på "gamer-pc" til 16.000 kroner, som er styla med neonlys og børsta stål... hahahah, fytte grisen så latterlig.

Husker en jeg kjente kjøpte seg et sånt kabinett engang og prøvde å imponere oss andre... aldri vært så flau på andres vegne som den gangen jeg så det. :p

 

Men morsomt er det jo alltid når folk blir gærne på det jeg skriver, og alltid kommer trekkende med den gode gamle "er det bedre å spille fotball på fritiden sin enn pc da liksom?", eller påstår at de selv ikke er sånn som jeg beskriver.

1. Ja, det er bedre å drive med fotball på fritiden.

Man slipper at andre oppfatter deg som sosialt fucked up i hodet, og man får mosjon i tillegg. Som en ren bonus risikerer man at man kommer i form og begynner å se bra ut.

2. Du er en av unntakene, de ekstreme tilfellene av "gamere" jeg viser til er faktisk ikke i et lite mindretall, det er svært så mange av de.

 

 

Men nå føler jeg at jeg sporer av her.

Hva angår jenter som spiller wow, så skjønner jeg ikke hvorfor det skal være tema engang.

Men morsomt er det alltid når man leser en chat inni spillet der det plutselig kommer for dagen at ei av dem er ei jente, og reaksjonen guttene kommer med.

Alt fra slibrige sjekketriks fra gutter som aldri har sett en pupp før, til helomvending i sitt ståsted dersom man tidligere var negativ til denne personen.

8099167[/snapback]

 

Du virker da veldig negativ till gaming. så hvorfor bruke tid på denne forum delen?

 

og hvis du har vært på TG vill du se at det er alle slags folk der. alt fra den stereotpiske geeken til folk du mest sannsynlig aldri ville trodd skulle betale for og sitte i en mørk hall en uke. Også damer der som faktisk er overaskende pene, inkl min egen ;)

 

er selv en skikkelig gamer og det mange sikkert vill kalle er ordentlig nerd. har vært det i all tid, hvertfall så lenge jeg kan huske. har hatt de fleste konsoller som

har blitt sluppet, utenom sega og dreamcast. Men føler ikke at jeg ville blitt plukket ut som en nerd med tanke på hvordan jeg kler meg eller ser ut, selv om jeg ikke bryr meg om hvordan jeg ser ut. utrolig slitsomt og hele tiden gå rundt og tenke på hvordan håret er og alt det der. Deilig og slippe og tenke på dette. Men, men. føl og tenk hva du vill. men og sette alle i en boks er feil. Noen er selvsagt slik du beskriver dem, men ikke alle.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

SELVFØLGELIG! finnes det pene gamere, se på meg?

 

Ikke vær så trangsynt, subgrupper finnes overalt, bare mye ,mye mye enklere å generalisere "gamere". Strengt tatt fordi, de som drikker seg drita på byen, og trener i ukedagene, blir ikke generalisert? Hvorfor? fordi det finnes flere av de, og ta seg godt ut(pga. treningen) og drikke seg shitfaced er mer akseptert. Det finnes ikke nok gamere :p

 

 

 

OG face it, du må være 100kg+ og ha 9 bilringer + majonesfabrikk i trynet for å være gamer!!1111tolv

Lenke til kommentar
SELVFØLGELIG! finnes det pene gamere, se på meg?

 

Ikke vær så trangsynt, subgrupper finnes overalt, bare mye ,mye mye enklere å generalisere "gamere". Strengt tatt fordi, de som drikker seg drita på byen, og trener i ukedagene, blir ikke generalisert? Hvorfor? fordi det finnes flere av de, og ta seg godt ut(pga. treningen) og drikke seg shitfaced er mer akseptert. Det finnes ikke nok gamere :p

 

 

 

OG face it, du må være 100kg+ og ha 9 bilringer + majonesfabrikk i trynet for å være gamer!!1111tolv

8105043[/snapback]

Jeg veier absolutt ikke 100kg, har absolutt ingen bilringer, og majonesfabrikken er blitt lagt ned ser det ut til :!:

Lenke til kommentar
de fleste jenter jeg  har vært borti som spiller wow, er veldig ofte innom bare en periode..de spiller ikke hardcore..ellers så er vel 80% av dem emoer og 20% gother.  og buy the way, så ville jeg aldri hatt en kjæreste som spiller wow. wow er noe du kan sitte en kveld sammen med kompis eller alene, ikke noe du sitter med dama di.

8104559[/snapback]

 

når jeg å dama får litt mer plass å et pc bord som vi begge kan sitte ved siden av hverandre istedet for sånn det er nå (hu i stua og jeg på soverommet) så blir det nok mer spilling av wow enn det er nå, fordi jeg må enda lære henne litt om spillet...

Lenke til kommentar

Selv liker jeg ikke gamer jenter, men jeg forstår meg på gamergutter som gjør det. Gamergutter elsker å spille og vil gjerne finne seg en kjæreste med like interesser. Slik er det med de fleste gutter generelt, men jenter bør ikke ha slike interresser synes jeg. Grunnen til det er at det ikke er normalt blant andre jenter og derfor blir de outsidere med en gang. De eneste vennene de får er nesten bare gutter. Det fører til at de blir guttete og forskjellige fra andre jenter. Selv liker jeg jenter med jenteinteresser og ikke guttejenter/gamerjenter. De er som regel stygge også. 7/10 gamer jenter ser ikke ut som mennesker en gang og det er sant!

 

EDIT: Ja, jeg er trangsynt når det gjelder det der

Endret av Jokkulf
Lenke til kommentar
Selv liker jeg ikke gamer jenter, men jeg forstår meg på gamergutter som gjør det. Gamergutter elsker å spille og vil gjerne finne seg en kjæreste med like interesser. Slik er det med de fleste gutter generelt, men jenter bør ikke ha slike interresser synes jeg. Grunnen til det er at det ikke er normalt blant andre jenter og derfor blir de outsidere med en gang. De eneste vennene de får er nesten bare gutter. Det fører til at de blir guttete og forskjellige fra andre jenter. Selv liker jeg jenter med jenteinteresser og ikke guttejenter/gamerjenter. De er som regel stygge også. 7/10 gamer jenter ser ikke ut som mennesker en gang og det er sant!

 

EDIT: Ja, jeg er trangsynt når det gjelder det der

8106786[/snapback]

Hvordan kan et menneske ikke se ut som et menneske?

Lenke til kommentar
Selv liker jeg ikke gamer jenter, men jeg forstår meg på gamergutter som gjør det. Gamergutter elsker å spille og vil gjerne finne seg en kjæreste med like interesser. Slik er det med de fleste gutter generelt, men jenter bør ikke ha slike interresser synes jeg. Grunnen til det er at det ikke er normalt blant andre jenter og derfor blir de outsidere med en gang. De eneste vennene de får er nesten bare gutter. Det fører til at de blir guttete og forskjellige fra andre jenter. Selv liker jeg jenter med jenteinteresser og ikke guttejenter/gamerjenter. De er som regel stygge også. 7/10 gamer jenter ser ikke ut som mennesker en gang og det er sant!

 

EDIT: Ja, jeg er trangsynt når det gjelder det der

8106786[/snapback]

 

Nei, det er ikke sant. Bevis please.

 

Hva er egentlig jenteinteresser? Shopping?

 

Mye synsing, lite IQ.

Lenke til kommentar
Selv liker jeg ikke gamer jenter, men jeg forstår meg på gamergutter som gjør det. Gamergutter elsker å spille og vil gjerne finne seg en kjæreste med like interesser. Slik er det med de fleste gutter generelt, men jenter bør ikke ha slike interresser synes jeg. Grunnen til det er at det ikke er normalt blant andre jenter og derfor blir de outsidere med en gang. De eneste vennene de får er nesten bare gutter. Det fører til at de blir guttete og forskjellige fra andre jenter. Selv liker jeg jenter med jenteinteresser og ikke guttejenter/gamerjenter. De er som regel stygge også. 7/10 gamer jenter ser ikke ut som mennesker en gang og det er sant!

 

EDIT: Ja, jeg er trangsynt når det gjelder det der

8106786[/snapback]

 

Nei, det er ikke sant. Bevis please.

 

Hva er egentlig jenteinteresser? Shopping?

 

Mye synsing, lite IQ.

8107137[/snapback]

Hvorfor må dere alltid ty til personangrep når noen har andre meninger en dere? :roll:

Lenke til kommentar
Selv liker jeg ikke gamer jenter, men jeg forstår meg på gamergutter som gjør det. Gamergutter elsker å spille og vil gjerne finne seg en kjæreste med like interesser. Slik er det med de fleste gutter generelt, men jenter bør ikke ha slike interresser synes jeg. Grunnen til det er at det ikke er normalt blant andre jenter og derfor blir de outsidere med en gang. De eneste vennene de får er nesten bare gutter. Det fører til at de blir guttete og forskjellige fra andre jenter. Selv liker jeg jenter med jenteinteresser og ikke guttejenter/gamerjenter. De er som regel stygge også. 7/10 gamer jenter ser ikke ut som mennesker en gang og det er sant!

 

EDIT: Ja, jeg er trangsynt når det gjelder det der

8106786[/snapback]

 

Nei, det er ikke sant. Bevis please.

 

Hva er egentlig jenteinteresser? Shopping?

 

Mye synsing, lite IQ.

8107137[/snapback]

Hvorfor må dere alltid ty til personangrep når noen har andre meninger en dere? :roll:

8107413[/snapback]

 

 

Enkelt og greit: De er nerder... Nerder har et behov for å disse folk på nettet, fordi de er vant til å bli disset i virkeligheten. Men nok om det. Men jeg forstår dem Gamergutter liker Gamerjenter og vice versa. Slik er det med de fleste. Bygutter liker Byjenter. Bondeknøler liker bondeknøler osv.. slik går det hele veien.

 

Grunnen til at hardcoregamere som oftest er stygge er fordi de vier livet sitt i spill. Noe som gjør at de bryr seg mindre og mindre om utseende. Mange av dem slutter og trene, slutter med kvisevann/krem (hvis de har masse kviser), bryr seg mindre om hva slags klær de går i. Dette gjelder heldigvis ikke alle, men noen. Det kan godt hende en hardcoregamer jente egentlig er pen. Det er bare skjønnheten som skjules bak flesk, kviser og briller!

Lenke til kommentar
Grunnen til at hardcoregamere som oftest er stygge er fordi de vier livet sitt i spill.

8108082[/snapback]

 

Du er klar over at folk har forskjellige oppfatninger av hva som er tiltrekkende og ikke?

 

7/10 er stygge sier du, hvor får du det fra?

 

Kan skjønne noe av det du sier her, men vær så snill, vis litt respekt selv om andre ikke er sånn du synes de burde være?

Lenke til kommentar

Kjenner flere gamerjenter som er skamsøte jeg. Jokkulf og Kombat-Kaare har tydeligvis fått det for seg at Gamer-jenter er unormale mennesker ( hva er egentlig definisjonen på normal? Masse sminke, være stokk dum når det kommer til elektriske duppeditter osv? )

 

Selv er jeg 66 med en warrior og 61 med en mage samt har to andre 60's. Jeg liker å se på anime-filmer, fikle med elektronikk-kretser hjemme og vil regne meg selv som ganske dreven når det gjelder data, både hardware og software.

 

Men betyr dette at jeg er et sosialt vrak som sitter hjemme med trynet fullt av kviser? Det er meg skal man tro Kombat-Kaare, men dette er nok langt fra sannheten. Jeg er mye med venner som både driver med data og ikke driver med spilling/data. Jeg drar på Kino, går på byen og deler spytt med jenter ( som det ble så fint ordlagt tidligere i tråden :p )

 

Det irriterer meg noe grusomt at slike folk som dere absolutt skal komme her på forumet for å rakke ned på alle som ikke er som dere, altså "normale"..

Faktum er at det ikke finnes en mal på hva som er normalt å gjøre. Folk driver med forskjellige ting. Er det tilvfelle at man er feit og asosial bare fordi man har mye tid lagt ned i et spill og ser på anime? Nei selvfølgelig ikke..

 

Synes dere burde være litt mer åpene og slutte og se verden i svart-hvitt, da får dere et mye bredere perspektiv på ting, er faktisk ikke mange som er den ultimate nerden dere beskriver. I guildet mitt på WoW er det nesten bare folk som du aldri vill skjønt at spiller data så mye som de gjør om du møtte de på byen, og ja, du møter dem på byen siden de drar dit.

 

 

Følte bare jeg måtte få ut litt tanker :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...