Gå til innhold

Hva synes dere om jenter som spiller wow?


Anbefalte innlegg

i mitt hodet så må fleste jenter som spiller wow være litt spesielle og det er nok ikke mange av dem, fordi de fleste jenter spiller ikke spille uansett type. Det er nok ikke de fineste chicksa som sitter og spiller wow hele uka......

 

Men det er min mening, er ikke sikkert dere er enige.

8100400[/snapback]

Hvorfor ikke?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

kombat-kaare: http://fatal1ty.com

hva fanken er dette? han ser da ikke så nerd ut.. faktisk så ser han rimelig kul ut.. som de typene som pleier å dra på byen i helgene og feste litt.. rart.. han gjør faktisk det også (går på byen i helgene osv)..

 

han er profesjonell gamer også.. ikke værst.. lever av spilling..

 

mange hundre om ikke tusen gamere lever faktisk av spillinga eller har det som hoved- eller bi-inntekt og er ikke feite "standar" nerder (men mener ikke å såre noen med det utsgnet.. er bare for å gi et poeng)

 

det finns også de som ikke har noen inntekt fra gaming i det hele tatt men spiller mer, like mye eller litt mindre en det fatal1ty gjør og som ikke er standar nerd som du sier faktisk så mye som 40-50% av gamere er slik om ikke mer.. dæsken...

 

men ontopic: glemte i forrige posten min å nevne forloveden til en jeg kjenner... de er begge wow-gamere til det ekstreme og spiller daglig opptil flere timer. hu er like badass i wow og som gamer som det noen kar jeg noengang har møtt er..

 

[edit] noen som selger billig pistol? skal drepe leif...

Endret av fatalicus
Lenke til kommentar
i mitt hodet så må fleste jenter som spiller wow være litt spesielle og det er nok ikke mange av dem, fordi de fleste jenter spiller ikke spille uansett type. Det er nok ikke de fineste chicksa som sitter og spiller wow hele uka......

 

Men det er min mening, er ikke sikkert dere er enige.

8100400[/snapback]

Jeg er venn med to jenter som spiller WoW. Hun ene er alltid deprimert og sliter med selvmordstanker, mens hun andre er en skjønn vakkerhet som ikke har noen unormale problemer i livet sitt. Moralen? Man kan ikke dra noen over en kam.

Lenke til kommentar

Folk som er veldig opptatt av å styling og at alle skal ta seg bra ut burde få seg en frisørjobb, komme ut av skapet og ta seg ei bolle :)

 

Kombat-Kaare. Ekstreme personligheter finnes i alle subkulturer. Det å ta alle over en kam vitner bare om at man er en fordomsfull fjott. Dessuten har ikke det du sier noe som helst med tråden å gjøre. Gå og troll et annet sted.

Lenke til kommentar

Her er det noen som er tett som ei potte i skallen og ikke liker at deres små, skjøre generaliseringer, vrangforestillinger og stereotyper ikke passer inn med virkeligheten. De prater alltid om ett mystisk flertall, så jeg ber nå om å få se tall på dette flertallet. Og helst tall som tilsier at andre sub-grupper i befolkningen er bedre, om du vil snakke om noen som spiller flere timer i strekk, dag etter dag, så ta det samme med festing. Ellers vil jeg gjerne få sammenligne med personer jeg kjenner som spiller litt...

 

Men er nå drar man jo inn fantasi bøker også? Så, det er bedre att en person sier "Sorry, skal se på fotball, viktig kamp!" Enn "Beklager, leser ringenes herre og er på en virkelig spennende del akkurat nå" Ikke helt rettferdig sammenligning siden man kan legge fra seg en bok, men prøv å se på poenget.

 

Mange spiller for mye, og lider sådann av det. Men å sammenligne det med noen som sparker litt fotball blir galt. Men siden noen her liker å sammenligne skrått, hvor mange gamere bruker anabole steroider i forhold til de i tunge vektløftings miljø? Har faktisk hørt om mange flere idretts folk enn proffe spillere som blir tatt for doping.

 

Er nesten motbydelig å se noen forkaste en gruppe mens de idoliserer en annen. Kjenner flere fotball freaker som såvidt kan ett kløyva ord engelsk og greide på nød og neppe å stå på alt både i ungdomsskolen og videregående. Ingen av de derimot er på høyskolen.

 

Jeg vil på ingen måte forsvare de som spiller for mye og på den måten detter inn i den tyngre mengden med gamere (pun intended) som er lik hva de ofte karakteriseres som. Men det samme går jo da igjen for tungvekt løftere og mange andre grupper sådann. Jenter og gutter i denne sammenhengen er likegyldig, det går på personer, ikke kjønn.

 

Jentene jeg har møtt i WoW har oppført seg akkurat som guttene, kanskje til og med litt rapp kjefta når vi kødda med de, nettopp med ting som ble nevnt tidligere i tråden.

 

PS: Hvordan greier man å ikke bry seg om hva andre syns om hvordan man ser ut samtidig som man skal style seg litt ekstra for at folk skal synes de ser bra ut? Høres ut som innavla soss, men det kan hende det er forskjellige meninger om hva akkurat EKSTRA styling vil innebære.

Lenke til kommentar

Off Topic:

Fordi de har en asosial oppførsel, ser ikke ut i måneskinn, og har snåle interesser som dataspill, anime og fantasybøker.

8099167[/snapback]

 

Litt interesant at du hater gamere, men poster i ett spill forum, hvor, sannsynligvis ganske mange er såkalte "gamere". I tillegg har du tydeligvis en litt misforstått oppfatning av, igjen, såkalte "gamere".

:ermm:

 

On topic: Ingenting i verien med jenter som spiller wow. Har intrykk av at det er mange jenter som ikke liker gutter som spiller wow on the other hand.

Endret av Nbut
Lenke til kommentar

Oj hehe mange poster, kommer tilbake dagen etter og det er masse^^

Jeg synes det er teit å si at noen ting er "gutte-ting" mens andre er "jente-ting". hva med gutter som sminker seg? Men så vil det jo alltids finnes jenter som gjør seg om til sluts for å få det de vil ha, men tar du en titt på den virkelige verden også, så vil du se dette;)

Lenke til kommentar
Er de tragiske?

8095131[/snapback]

Hvorfor i helvete er det tragisk? Gutter *må* spille spill, mens med en gang en jente gjør det er det tragisk? :ermm:

8098620[/snapback]

 

Mannlige nerder ("gamere" som de liker å kalle seg) er da minst like tragiske.

8098643[/snapback]

Hvorfor?

8098664[/snapback]

 

Fordi de har en asosial oppførsel, ser ikke ut i måneskinn, og har snåle interesser som dataspill, anime og fantasybøker.

Men hvorfor skal man gidde å se bra ut, når man uansett ikke møter folk i "real life" på fritiden sin, annet enn fellesrunking med "kameratene" sine på ventrilo.

 

Jada, jeg avskyr dem.

Mange av dem er greie, men de fleste "gamere" er virkelig sosialt tilbakestående vesner, til det har jeg møtt og sett alt for mange til at det kan være noen tilfeldighet.

Husker ofte at det satt to tullinger foran meg på bussen for to år siden, som konstant snakka høylydt om WoW, slik at alle fikk høre om det.

Kjenner flere som totalt gir faen i hvordan de tar seg ut, og ellers sitter over 12 timer i strekk og spiller data når de får sjansen.

Folk som har "vennene" sine på ventrilo, som er vanskelige å få ut på byen i helgen... og heller spiller data.

I know those people, I see those people, and there aint noone that can convince me otherwise.

 

Så har vi reklamene for "gamere" da, med tilbud på "gamer-pc" til 16.000 kroner, som er styla med neonlys og børsta stål... hahahah, fytte grisen så latterlig.

Husker en jeg kjente kjøpte seg et sånt kabinett engang og prøvde å imponere oss andre... aldri vært så flau på andres vegne som den gangen jeg så det. :p

 

Men morsomt er det jo alltid når folk blir gærne på det jeg skriver, og alltid kommer trekkende med den gode gamle "er det bedre å spille fotball på fritiden sin enn pc da liksom?", eller påstår at de selv ikke er sånn som jeg beskriver.

1. Ja, det er bedre å drive med fotball på fritiden.

Man slipper at andre oppfatter deg som sosialt fucked up i hodet, og man får mosjon i tillegg. Som en ren bonus risikerer man at man kommer i form og begynner å se bra ut.

2. Du er en av unntakene, de ekstreme tilfellene av "gamere" jeg viser til er faktisk ikke i et lite mindretall, det er svært så mange av de.

 

 

Men nå føler jeg at jeg sporer av her.

Hva angår jenter som spiller wow, så skjønner jeg ikke hvorfor det skal være tema engang.

Men morsomt er det alltid når man leser en chat inni spillet der det plutselig kommer for dagen at ei av dem er ei jente, og reaksjonen guttene kommer med.

Alt fra slibrige sjekketriks fra gutter som aldri har sett en pupp før, til helomvending i sitt ståsted dersom man tidligere var negativ til denne personen.

8099167[/snapback]

Hva gikk jeg glipp av? når ble det og lese en fantasy bok til en "snål interesse?"
Lenke til kommentar

Lesing er skummelt vettu. "Orker ikke å lese den, den er jo alt for lang" er vel et gullkorn. Jeg leser ikke en bok bare for å bli ferdig med den.

 

Nei, best å gjøre det som er almennt akseptert ellers så kan jeg ende opp med å bli "annereldes og nerdete".

Lenke til kommentar
i mitt hodet så må fleste jenter som spiller wow være litt spesielle og det er nok ikke mange av dem, fordi de fleste jenter spiller ikke spille uansett type. Det er nok ikke de fineste chicksa som sitter og spiller wow hele uka......

 

Men det er min mening, er ikke sikkert dere er enige.

8100400[/snapback]

Hvorfor ikke?

8100460[/snapback]

 

 

Ehm, kjenner du en del jenter du kunne tenke deg å være sammen med som sitter og spiller wow endel timer uka. Personlig har jeg 0 erfaring med jenter som spiller "ordentlige" spill, har hørt om de men aldri møtt en enest en. Første personen avd et motsatte kjønn jeg møtte som spilte dataspill, hadde akkuratt oppdaget the sims.

 

jenter = opptatt av utseende, klær, kosmikk og lignende, mens gutter = biler, spill og slossing. Litt gammeldags, men det er jo fortsatt sånn.

Overdriver jo litt, men i store trekk er det slik, sier ikke at det ikke unntak.

 

Personlig er ikke akkurat drømmejente min slik: når jeg spør henne ut på date, så svarer hun; sorry, har guild run i dag og det kommer til å ta hele kvelden....

Men sm sagt tidligere dette er bare min mening ikke nødvendigvis hvordan dere føler det.

Lenke til kommentar
Oj hehe mange poster, kommer tilbake dagen etter og det er masse^^

Jeg synes det er teit å si at noen ting er "gutte-ting" mens andre er "jente-ting". hva med gutter som sminker seg? Men så vil det jo alltids finnes jenter som gjør seg om til sluts for å få det de vil ha, men tar du en titt på den virkelige verden også, så vil du se dette;)

8101352[/snapback]

 

Gutter som sminker seg blir sannsynligvis dømt av samfunnet som homo eller cross-dresser. Jenter som kan fikse en bil eller elsker å sloss, blir dømt som lesbe eller kanskje emstremt tøff. Det finnes et flertall av unntak, men sannsynligheten for at man har rett er større. I jobber er jeg enig i det ikke er gutte-jobber og jente-jobber, men hobbyer kommer alltid til å være seperat i mer eller mindre grad. Sånn er livet og sånn er samfunnet. "Face the fact"....

Lenke til kommentar

Ut ifra det jeg har forstått, så må man gå ut og drikke seg dritfull hele helga for å ikke være en feit datanerd.

 

Før da jeg var yngre, var poenget å gå ut, bli full sammen med venner..

Og når mandagen kom og folk spurte "Hei, skjedde det noe gøy i helga?"

Så kan du svare "Husker ikke".

 

Da snakker vi om å være sosiale. Du var kjempe sosial i helga, men husker lite/ingenting.

 

Jeg hadde et poeng her et sted, men ble litt smålei av å formulere poenget.

Lenke til kommentar

de fleste jenter jeg har vært borti som spiller wow, er veldig ofte innom bare en periode..de spiller ikke hardcore..ellers så er vel 80% av dem emoer og 20% gother. og buy the way, så ville jeg aldri hatt en kjæreste som spiller wow. wow er noe du kan sitte en kveld sammen med kompis eller alene, ikke noe du sitter med dama di.

Lenke til kommentar
Før da jeg var yngre, var poenget å gå ut, bli full sammen med venner..

Og når mandagen kom og folk spurte "Hei, skjedde det noe gøy i helga?"

Så kan du svare "Husker ikke".

8103692[/snapback]

 

Genialt, fikk meg til å le. :thumbup:

 

Jeg har ikke noe i mot å spille wow noen timer med kjæresten. Vi raida til og med sammen en stund. Så sant vi tar oss tid til andre "kjæreste ting" så trives jeg. Kjæreste skal ikke bare være kjæreste mener jeg, men også din beste venn. (Dyp seint på kvelden ja *ler*)

Lenke til kommentar
i mitt hodet så må fleste jenter som spiller wow være litt spesielle og det er nok ikke mange av dem, fordi de fleste jenter spiller ikke spille uansett type. Det er nok ikke de fineste chicksa som sitter og spiller wow hele uka......

 

Men det er min mening, er ikke sikkert dere er enige.

8100400[/snapback]

Hvorfor ikke?

8100460[/snapback]

 

 

Ehm, kjenner du en del jenter du kunne tenke deg å være sammen med som sitter og spiller wow endel timer uka. Personlig har jeg 0 erfaring med jenter som spiller "ordentlige" spill, har hørt om de men aldri møtt en enest en. Første personen avd et motsatte kjønn jeg møtte som spilte dataspill, hadde akkuratt oppdaget the sims.

 

jenter = opptatt av utseende, klær, kosmikk og lignende, mens gutter = biler, spill og slossing. Litt gammeldags, men det er jo fortsatt sånn.

Overdriver jo litt, men i store trekk er det slik, sier ikke at det ikke unntak.

 

Personlig er ikke akkurat drømmejente min slik: når jeg spør henne ut på date, så svarer hun; sorry, har guild run i dag og det kommer til å ta hele kvelden....

Men sm sagt tidligere dette er bare min mening ikke nødvendigvis hvordan dere føler det.

8103333[/snapback]

 

 

hva er det du går på a? og hvilken verden kommer du fra?

enten det eller så er du stuck på 1900 tallet...

Lenke til kommentar
så du ser ned på folk som møtes på nettet med andre ord?

 

hva faen? er vel for pokker samma faen om dere blir kjent på nettet å bestemmer dere for å ut på date enn å pule en tilfeldig dame på fest fordi dere 2 er sprut fulle og deretter blir sammen..

8097054[/snapback]

Funker dårlig å pule når man er dritings :fun:

8099075[/snapback]

 

 

Sant nok , men du vet ossen drittunger som flyr på byn er ... skryter på seg verden om de kan... syns det er tragisk...

 

 

liker du jenter som går med sjokk rosa klær å er 20+ år å ikke er en dag over 14 i huet... so be it.. du kan få dem gratis, sånne jenter vil faen ikke jeg a om du enn kaster dem etter meg... gamer jenter > by jenter by far!

Lenke til kommentar
de fleste jenter jeg  har vært borti som spiller wow, er veldig ofte innom bare en periode..de spiller ikke hardcore..ellers så er vel 80% av dem emoer og 20% gother.  og buy the way, så ville jeg aldri hatt en kjæreste som spiller wow. wow er noe du kan sitte en kveld sammen med kompis eller alene, ikke noe du sitter med dama di.

8104559[/snapback]

 

Høres ut som om du må lære deg å gå afk. Har selv aldri hatt en dame som spiller WoW, men kunne ikke tenkte meg at det hadde vært noe stort problem. Man må jo ikke være 100% fokusert på spillet hele tiden selv om man spiller :p

Endret av Sigurdn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...