Gå til innhold

Hva synes dere om jenter som spiller wow?


Anbefalte innlegg

Er de tragiske?

8095131[/snapback]

Hvorfor i helvete er det tragisk? Gutter *må* spille spill, mens med en gang en jente gjør det er det tragisk? :ermm:

8098620[/snapback]

 

Mannlige nerder ("gamere" som de liker å kalle seg) er da minst like tragiske.

8098643[/snapback]

Hvorfor?
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
så du ser ned på folk som møtes på nettet med andre ord?

 

hva faen? er vel for pokker samma faen om dere blir kjent på nettet å bestemmer dere for å ut på date enn å pule en tilfeldig dame på fest fordi dere 2 er sprut fulle og deretter blir sammen..

8097054[/snapback]

Funker dårlig å pule når man er dritings :fun:

Lenke til kommentar
så du ser ned på folk som møtes på nettet med andre ord?

 

hva faen? er vel for pokker samma faen om dere blir kjent på nettet å bestemmer dere for å ut på date enn å pule en tilfeldig dame på fest fordi dere 2 er sprut fulle og deretter blir sammen..

8097054[/snapback]

Funker dårlig å pule når man er dritings :fun:

8099075[/snapback]

 

Lov å prøve, går jo til helvette så klart men :p

Lenke til kommentar
Er de tragiske?

8095131[/snapback]

Hvorfor i helvete er det tragisk? Gutter *må* spille spill, mens med en gang en jente gjør det er det tragisk? :ermm:

8098620[/snapback]

 

Mannlige nerder ("gamere" som de liker å kalle seg) er da minst like tragiske.

8098643[/snapback]

Hvorfor?

8098664[/snapback]

 

Fordi de har en asosial oppførsel, ser ikke ut i måneskinn, og har snåle interesser som dataspill, anime og fantasybøker.

Men hvorfor skal man gidde å se bra ut, når man uansett ikke møter folk i "real life" på fritiden sin, annet enn fellesrunking med "kameratene" sine på ventrilo.

 

Jada, jeg avskyr dem.

Mange av dem er greie, men de fleste "gamere" er virkelig sosialt tilbakestående vesner, til det har jeg møtt og sett alt for mange til at det kan være noen tilfeldighet.

Husker ofte at det satt to tullinger foran meg på bussen for to år siden, som konstant snakka høylydt om WoW, slik at alle fikk høre om det.

Kjenner flere som totalt gir faen i hvordan de tar seg ut, og ellers sitter over 12 timer i strekk og spiller data når de får sjansen.

Folk som har "vennene" sine på ventrilo, som er vanskelige å få ut på byen i helgen... og heller spiller data.

I know those people, I see those people, and there aint noone that can convince me otherwise.

 

Så har vi reklamene for "gamere" da, med tilbud på "gamer-pc" til 16.000 kroner, som er styla med neonlys og børsta stål... hahahah, fytte grisen så latterlig.

Husker en jeg kjente kjøpte seg et sånt kabinett engang og prøvde å imponere oss andre... aldri vært så flau på andres vegne som den gangen jeg så det. :p

 

Men morsomt er det jo alltid når folk blir gærne på det jeg skriver, og alltid kommer trekkende med den gode gamle "er det bedre å spille fotball på fritiden sin enn pc da liksom?", eller påstår at de selv ikke er sånn som jeg beskriver.

1. Ja, det er bedre å drive med fotball på fritiden.

Man slipper at andre oppfatter deg som sosialt fucked up i hodet, og man får mosjon i tillegg. Som en ren bonus risikerer man at man kommer i form og begynner å se bra ut.

2. Du er en av unntakene, de ekstreme tilfellene av "gamere" jeg viser til er faktisk ikke i et lite mindretall, det er svært så mange av de.

 

 

Men nå føler jeg at jeg sporer av her.

Hva angår jenter som spiller wow, så skjønner jeg ikke hvorfor det skal være tema engang.

Men morsomt er det alltid når man leser en chat inni spillet der det plutselig kommer for dagen at ei av dem er ei jente, og reaksjonen guttene kommer med.

Alt fra slibrige sjekketriks fra gutter som aldri har sett en pupp før, til helomvending i sitt ståsted dersom man tidligere var negativ til denne personen.

Lenke til kommentar
Eneste problemet med jenter (og fiktive jenter) er den evindelige smiskinga fra desperate nerder i guilds rundt om. Jenter får jo det de vil ha.. :(

8099157[/snapback]

Har faktisk hørt om noen guilder hvor jentene hadde cyber med raidlederne for å få looten de ville ha :!:

Lenke til kommentar
Eneste problemet med jenter (og fiktive jenter) er den evindelige smiskinga fra desperate nerder i guilds rundt om. Jenter får jo det de vil ha.. :(

8099157[/snapback]

Har faktisk hørt om noen guilder hvor jentene hadde cyber med raidlederne for å få looten de ville ha :!:

8099169[/snapback]

 

Jepp.. exactly my point.

 

En ting er at det er patetisk i seg selv for begge parter, en annen sak er at de ødelegger ryktet til eventuelle seriøse kvinnelige gamere.. (finnes de? :p )

Lenke til kommentar
Eneste problemet med jenter (og fiktive jenter) er den evindelige smiskinga fra desperate nerder i guilds rundt om. Jenter får jo det de vil ha.. :(

8099157[/snapback]

 

Ja ikke sant, du har et poeng der.

Var jeg jente ville jeg holdt kjeft om det så lenge som mulig.

Neimen om jeg vil ha flere kåte nerder med fett hår og anime-porr under senga etter meg, desperat prøvende på å få seg "real life-dame".

 

For alt jeg vet kan det kanskje være langt flere damer som spiller enn det de fleste faktisk er klar over, nettopp på grunn av reaksjonen til alle idiotene der ute.

Lenke til kommentar
Var jeg jente ville jeg holdt kjeft om det så lenge som mulig.

8099200[/snapback]

Er du sikker på det? Tenk på alle fine tingene du kan få av det.. :)

 

Etter en undersøkelse jeg leste var WoW det mest spilte spillet av jenter, med sims 2 bak. Kjenner ingen jenter irl som spiller, men er mange in game jeg snakker med som er (i det minste påstår) jenter.

Lenke til kommentar
Fordi de har en asosial oppførsel, ser ikke ut i måneskinn, og har snåle interesser som dataspill, anime og fantasybøker.

Men hvorfor skal man gidde å se bra ut, når man uansett ikke møter folk i "real life" på fritiden sin, annet enn fellesrunking med "kameratene" sine på ventrilo.

 

Jada, jeg avskyr dem.

Mange av dem er greie, men de fleste "gamere" er virkelig sosialt tilbakestående vesner, til det har jeg møtt og sett alt for mange til at det kan være noen tilfeldighet.

Husker ofte at det satt to tullinger foran meg på bussen for to år siden, som konstant snakka høylydt om WoW, slik at alle fikk høre om det.

Kjenner flere som totalt gir faen i hvordan de tar seg ut, og ellers sitter over 12 timer i strekk og spiller data når de får sjansen.

Folk som har "vennene" sine på ventrilo, som er vanskelige å få ut på byen i helgen... og heller spiller data.

I know those people, I see those people, and there aint noone that can convince me otherwise.

 

Så har vi reklamene for "gamere" da, med tilbud på "gamer-pc" til 16.000 kroner, som er styla med neonlys og børsta stål... hahahah, fytte grisen så latterlig.

Husker en jeg kjente kjøpte seg et sånt kabinett engang og prøvde å imponere oss andre... aldri vært så flau på andres vegne som den gangen jeg så det. :p

 

Men morsomt er det jo alltid når folk blir gærne på det jeg skriver, og alltid kommer trekkende med den gode gamle "er det bedre å spille fotball på fritiden sin enn pc da liksom?", eller påstår at de selv ikke er sånn som jeg beskriver.

1. Ja, det er bedre å drive med fotball på fritiden.

Man slipper at andre oppfatter deg som sosialt fucked up i hodet, og man får mosjon i tillegg. Som en ren bonus risikerer man at man kommer i form og begynner å se bra ut.

2. Du er en av unntakene, de ekstreme tilfellene av "gamere" jeg viser til er faktisk ikke i et lite mindretall, det er svært så mange av de.

 

 

Men nå føler jeg at jeg sporer av her.

Hva angår jenter som spiller wow, så skjønner jeg ikke hvorfor det skal være tema engang.

Men morsomt er det alltid når man leser en chat inni spillet der det plutselig kommer for dagen at ei av dem er ei jente, og reaksjonen guttene kommer med.

Alt fra slibrige sjekketriks fra gutter som aldri har sett en pupp før, til helomvending i sitt ståsted dersom man tidligere var negativ til denne personen.

8099167[/snapback]

Du kommer til å få mange personangrep for den. :)

Selv er jeg 100% enig idet du sier.

Lenke til kommentar

Veit om 4 jenter som spiller wow, og 3 av dem er er ikke "damemateriale" for å si det på den måten.

8097016[/snapback]

 

Er det opp til deg å bestemme hvem som er best for alle?

 

Edit: Skal også nevnes at av de jentene jeg kjenner i WoW så er en modell mens den andre jobber som DJ i en storby. Alle har normale liv, går ut å fester, hva en helt vanlig person ville ha gjort.

 

Virker også som om det mindre sjangse for at jenter er leet speak idioter.

Endret av Zenzen
Lenke til kommentar

Jeg synes ikke noe som helst om jenter som spiller WoW. Hvorfor pokker skal man synes noe om det? Måten mange her omtaler jenter på er jo sterkt generaliserende, og man skulle tro at de aldri hadde sett et eksemplar av arten. "Jeg møtte en gang en jente på wow som [sett inn meningsløs enkelt episode her]". Dermed kan det vanskelig komme noe godt utav tråden, siden den er håpløs til å begynne med.

 

Ang de som generaliserer om "gamere". Ja, det er sikkert høyere andel av overvekt og avhengighet blant dem, men hva så? Dere generaliserer uansett når dere stempler alle sammen. Og om andelen usosiale er 1, 10 eller 30% høyere enn resten av befolkningen, så er det uansett stempling, og igjen har jeg problemer med å se nytteverdien.

 

Som det allerede er kommentert endel ganger, så virker det som det er endel enfoldige folk her. Det finnes 3 ting i livet, skal man tro disse. Skole, dataspill og "byen". Faresignalene på en usosial gamer er ikke om han/hun ikke vil være med dere på "byen". Det er derimot om han ikke vil gjøre noe sosialt med noen. For det kunne jo tenkes at vedkommende rett og slett ikke synes "byen" er morsomt, ihvertfall ikke sammen med dere.

Lenke til kommentar
Er de tragiske?

8095131[/snapback]

Hvorfor i helvete er det tragisk? Gutter *må* spille spill, mens med en gang en jente gjør det er det tragisk? :ermm:

8098620[/snapback]

 

Mannlige nerder ("gamere" som de liker å kalle seg) er da minst like tragiske.

8098643[/snapback]

Hvorfor?

8098664[/snapback]

 

Fordi de har en asosial oppførsel, ser ikke ut i måneskinn, og har snåle interesser som dataspill, anime og fantasybøker.

Men hvorfor skal man gidde å se bra ut, når man uansett ikke møter folk i "real life" på fritiden sin, annet enn fellesrunking med "kameratene" sine på ventrilo.

 

Jada, jeg avskyr dem.

Mange av dem er greie, men de fleste "gamere" er virkelig sosialt tilbakestående vesner, til det har jeg møtt og sett alt for mange til at det kan være noen tilfeldighet.

Husker ofte at det satt to tullinger foran meg på bussen for to år siden, som konstant snakka høylydt om WoW, slik at alle fikk høre om det.

Kjenner flere som totalt gir faen i hvordan de tar seg ut, og ellers sitter over 12 timer i strekk og spiller data når de får sjansen.

Folk som har "vennene" sine på ventrilo, som er vanskelige å få ut på byen i helgen... og heller spiller data.

I know those people, I see those people, and there aint noone that can convince me otherwise.

 

Så har vi reklamene for "gamere" da, med tilbud på "gamer-pc" til 16.000 kroner, som er styla med neonlys og børsta stål... hahahah, fytte grisen så latterlig.

Husker en jeg kjente kjøpte seg et sånt kabinett engang og prøvde å imponere oss andre... aldri vært så flau på andres vegne som den gangen jeg så det. :p

 

Men morsomt er det jo alltid når folk blir gærne på det jeg skriver, og alltid kommer trekkende med den gode gamle "er det bedre å spille fotball på fritiden sin enn pc da liksom?", eller påstår at de selv ikke er sånn som jeg beskriver.

1. Ja, det er bedre å drive med fotball på fritiden.

Man slipper at andre oppfatter deg som sosialt fucked up i hodet, og man får mosjon i tillegg. Som en ren bonus risikerer man at man kommer i form og begynner å se bra ut.

2. Du er en av unntakene, de ekstreme tilfellene av "gamere" jeg viser til er faktisk ikke i et lite mindretall, det er svært så mange av de.

 

 

Men nå føler jeg at jeg sporer av her.

Hva angår jenter som spiller wow, så skjønner jeg ikke hvorfor det skal være tema engang.

Men morsomt er det alltid når man leser en chat inni spillet der det plutselig kommer for dagen at ei av dem er ei jente, og reaksjonen guttene kommer med.

Alt fra slibrige sjekketriks fra gutter som aldri har sett en pupp før, til helomvending i sitt ståsted dersom man tidligere var negativ til denne personen.

8099167[/snapback]

 

Er igrunn enig med deg!

Jeg har selv spilt endel WoW, men har gitt meg nå, men vennene mine er fortsatt helt hekta! De er aldri med å gjør noe lengre, de bare sitter der foran pc'n...

Er vel egentlig ganske off-topic det å da men...

Men noe som er on-topic, sånn halveis ihvertfall, er at dama mi spiller faktisk CS og CSS ;) Hu prøvde å WoW da jeg enda spilte det, men syntes det ble for langtekkelig(noe jeg igrunn er enig i, da wow er ett spill som du bare blir god i hvis du sitter der time, etter time, dag etter dag...)

Vet ikke helt hvor jeg skulle med dette innlegget, men følte at jeg måtte få det ut :p

Lenke til kommentar

Veit om 4 jenter som spiller wow, og 3 av dem er er ikke "damemateriale" for å si det på den måten.

8097016[/snapback]

 

Er det opp til deg å bestemme hvem som er best for alle?

 

Edit: Skal også nevnes at av de jentene jeg kjenner i WoW så er en modell mens den andre jobber som DJ i en storby. Alle har normale liv, går ut å fester, hva en helt vanlig person ville ha gjort.

 

Virker også som om det mindre sjangse for at jenter er leet speak idioter.

8099556[/snapback]

 

Nei, jeg skal ikke uttale meg om hvordan folk ser ut, iallefall ikke den genetiske biten av det.

Det er noe folk ikke kan noe for da slikt avhenger av biologisk arvemateriale.

Jeg snakker derimot om hva folk KAN gjøre noe med, og det er i det minste være seg selv litt bevisst og tørre å se bra ut.

Dont get me wrong, du finner mange stygge folk på byen også, men felles for de fleste av disse er at de ofte har en stilig personlighet eller tør å kle seg bra, og som ikke later til å være påvirka av at det finnes mennesker som naturlig nok ser bedre ut enn dem.

 

Jeg snakker da om slike enkle, banale ting som å vaske fett hår, kanskje større å style det opp litt i tillegg.

Våge å gå i fine klær istedenfor en kjip poncho som mor kjøpte til deg for to år siden, og som du uansett ikke har noe problem med siden alle vennene dine bare kjenner deg som "presten med rolig stemme på ventrilo".

 

Men det er som sagt igjen en avsporing, men det er da godt å få ut noe av frustrasjonen over alle disse "gamerne" som ødelegger seg selv sosialt for flere tiår fremover.

 

 

Det morsomme med generaliseringer er forøvrig at de som oftest stemmer. (Med unntak, som enkelte her elsker å dra frem for å "motbevise" påstanden.)

Lenke til kommentar

i mitt hodet så må fleste jenter som spiller wow være litt spesielle og det er nok ikke mange av dem, fordi de fleste jenter spiller ikke spille uansett type. Det er nok ikke de fineste chicksa som sitter og spiller wow hele uka......

 

Men det er min mening, er ikke sikkert dere er enige.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...