Gå til innhold

Hva synes dere om jenter som spiller wow?


Anbefalte innlegg

Mulig at dette bare er meg, men uansett... Får intrykk av at mange av jentene som spiller som enten er sykt sære, usympatiske eller har et sykt temprement. Hadde en jente i guilden som quitet ca en gang i måneden. Det ble sagt hun skjellte folk ut og quitet hver gang hun hadde mensen :p

På en annen side er det sykt mange rare folk i wow.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mulig at dette bare er meg, men uansett... Får intrykk av at mange av jentene som spiller som enten er sykt sære, usympatiske eller har et sykt temprement. Hadde en jente i guilden som quitet ca en gang i måneden. Det ble sagt hun skjellte folk ut og quitet hver gang hun hadde mensen :p

På en annen side er det sykt mange rare folk i wow.

8096469[/snapback]

Jeg outbidda en dame på et item engang. Værste tabben jeg har gjort, livet ble surt for meg i guilden etterpå ;| Hun var veldig aggresiv, men etter en mnds tid fikk jeg en gave fra hun i posten, hun sa unnskyld osv.. Dette var da en voksen dame med unge og alt :p

Endret av JokuM
Lenke til kommentar

Kjenner endel jenter som spiller og har ikke noe imot det, men en kjæreste som spiller flere timer om dagen og prater wow hele tiden kunne jeg aldri tenke meg. Men spiller hun på lavt nivå, kanskje 1 gang i uken hadde jeg ikke hatt noe imot det.

Lenke til kommentar
må da vel være bedre det? men nei..det gjorde eg isje

8096716[/snapback]

 

Åja, trodde vi bare sa random dumme ting jeg.

 

Men det er jo akkurat det samme hvor du treffer jenta/gutten imo. Det er jo samme jenta/gutten uansett om du møter personen på nettet eller ute på byen.

 

 

Ingenting ødelegger guild chat mer enn 10 kåte nerder som slåss om den jentens/jentenes oppmerksomhet. Nå har jeg aldri vært i en guild i WoW over lang tid, men slik er det hvertfall i andre MMO's. Og her på forumet også, for den saks skyld.

 

Derfor er det fint at alle guttene i guilden kan å oppføre seg.

Endret av TaigaH
Lenke til kommentar

Vi driter i hvor dere fant dama deres, fortsett diskusjonen eller la være å poste.

 

Jenter oppfører seg ofte annerledes, ja. Er vel kanskje tendenser til at det fortere blir klikker og intriger. Men, når det gjelder idiotisk oppførsel er den ganske jevnt fordelt mellom kjønnene, imo.

Endret av Rata101
Lenke til kommentar

jenter i wow, aldri hatt noe problemer med. man merker at de som ikke er så gode, og atpåtil er jenter (merk her mener jeg ikke at jenter er dårlig) er ofte mer ydmyk og sier i fra om at "dette, det klarer jeg ikke tror jeg" enn gutter som gjerne stuper i det og hyler omg heal/omg noob etter at de fucket alt :D

 

kjæresten min spiller wow, jeg og en kompis fikk henne til å begynne, hun har det kjempegøy men spiller veldig på sin egen måte, hun er veldig glad i professions og crafting, og levler egentlig bare på at hun leter etter nye reciepes og mats til ting å crafte. andre jenter jeg spiller ofte med er blandt annet en warlock, som spiller like rått som alle andre warlocks, nå jeg vet jeg ikke hur det gikk med henne i TBC fordi jeg byttet server, men når jeg dro var hun i tatt t2 og warlock leader i guildet (og nei, det var ikke en smiskeposisjon i vår guild :p)

 

så har vi et par prester og en prot warrior, prot warrioren har en sønn på min alder og er fantastisk å spille med fordi hun er så rolig og kontrollert.

Lenke til kommentar
Nei Darkey, noen du møter i beruset tilstand og deler spytt med er automatisk bedre enn noen du treffer online og snakker med. Det trodde jeg alle visste  :dontgetit:

8096986[/snapback]

 

Jepp, fordi det sier litt om hvilken type mennesker som treffer hverandre når de treffer hverandre over internett, spesielt et sted som wow der sannsynligheten er stor for at begge er litt sosialt tilbakestående og lever ut livet sitt der inne.

Veit om 4 jenter som spiller wow, og 3 av dem er er ikke "damemateriale" for å si det på den måten.

 

Når folk skyter ut piggene med en gang og svarer sarkatisk at det motsatte er tilfelle, så sier det mer om at personen føler seg truffet.

"Gamere" er faktisk svært ofte sosialt tilbakestående vesner, uavhengig av kjønn, og de som nekter på det har enten hatt uhyre stor flaks med menneskene de har møtt, eller faller under samme kategori selv.

 

Jeg vet det jeg skriver er brutalt å høre på, men all den skjønnmalinga grenser til løgn eller virkelighetsfornektelse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...