Gå til innhold

Hva synes dere om jenter som spiller wow?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ingenting ødelegger guild chat mer enn 10 kåte nerder som slåss om jentens/jentenes oppmerksomhet. Nå har jeg aldri vært i en guild i WoW over lang tid, men slik er det hvertfall i andre MMO's. Og her på forumet også, for den saks skyld.

8096828[/snapback]

Det gjelder bare å finne et guild som er litt selektive i deres valg av medlemmer, så vil man aldri oppleve slikt.

Lenke til kommentar
Det gjelder bare å finne et guild som er litt selektive i deres valg av medlemmer, så vil man aldri oppleve slikt.

8360057[/snapback]

 

Man skulle tro det, ja.

Dessverre er det langt mellom de guildene, og folk du aldri ville tro kunne oppføre seg slik, blir plutselig forvandlet til en overbeskyttende fjortis som ikke er å snakke til når hans "gf" er online. Jeg spyr!

Endret av Olsenhower
Lenke til kommentar

Hehe, har sett flere eksempler på jenter som blir med i en guild ved å legge ved bilde i søknaden (de er pene seff (gjerne fjortisposering med trutmunn og mye sminke), men noobs).

 

Så blir de med i guilden, og det første de sier er noe slikt: "OMG, helloo boys! <3"

 

En dag seinere har de "oppgradert" til et mere berømt guild. Haha.

Lenke til kommentar

Har ingen problemer med jenter som spiller WoW eller spill i det hele tatt, eller kjenner folk som har det, men tvert i mot har jeg erfart at folk er snillere mot jenter... (cyb0r?)

F.eks

 

[Guild] [Gurl]: Hey, I need help with [62] blah blah blah

Stillhet

[Guild] [Gurl]: i r girl :>

[Guild] [Lol]: inv

[Guild] [Leetdrood]: inv

[Guild] [imbawarr]: inv

[Guild] [bubbleboi]: inv plz

 

Også er det disse nerdene som forsøker å få deres oppmerksomhet.. :/

Lenke til kommentar

Har egentlig dårlig erfaring med jenter og WoW. I gamle guilden min var det ei jente, hun er jævlig hot og alt det, men den oppførselen. Altså, hun var rogue jeg var rogue. Hun greide jo å "seduce" de andre roguesa til å passe loot for henne, men så kom vil til den dagen vi downa Ragnaros å Perd's blade droppa. Jeg outbidda hun jo såklart hadde jo spart DKP siden vi begynte i MC for den daggeren. Hun var bare på raids nå å da siden hun hadde unge, jobb osv. Har aldri sett en person bli så sint pga. å bli outbidda på loot, uansett så var hun altid under MT'en på dmg list, skjønner ikke at officerene ville ha henne med til AQ, Naxx osv. Er vel sikkert pga. all flørtinga.

 

Og ja, alle nerdene som prøver å få oppmerksomheten ifra jenter som spiller WoW frustrer meg for å være erlig. Gjorde Shattered Halls med et, ja hva skal jeg kalle det? Ingame kjærestepar? Uansett, de kalte hverandre babe, hun osv (lol). Jeg og en kompis flira litt av de og sa only in pvt. De var jo hyggelige og begge to var flinke spillere. Men dagen etterpå skulle kompisen som jeg nevnte hjelpe meg med å ta en quest mob i shattrath. Så ser vi at de vi gjorde shattered halls med dagen før ligger å har cyber rett ved quest mobben. Da må jeg si at latteren brøt ut :p

hecva7.png

Lenke til kommentar

Jeg er jente, og kjærsten min er veldig glad for at jeg spiller. Vi har spilt masse sammen, det er kosli:)

 

Har ikke møtt noe særlig negative meninger om at man er jente. De fleste bryr seg ikke noe særlig. Noen synes det er kosli. Noen blir veldig veldig stoked og litt plagsomme. Noen tror du prøver å flørte deg til fordeler bare fordi du er normalt hyggelig. Også er det dessverre endel som automatisk tror du er dårligere spiller bare fordi du er jente.

 

Selv liker jeg jenter i guilden/party fordi de som regel er hyggeligere og mindre retards enn en del gutter....hehe:)

Lenke til kommentar

Finnes mange spesielle typer som prøver å få seg no via MMORPG (virker det som). Gudskjelov har jeg ikke merket noe til dette i guilden jeg er med i.

Selvsagt er det mye tulling og sånne ting, men det er jo bare moro. Og alle er med på det i så fall.

 

EDIT: Btw. Det at folk tror jenter er dårligere spillere, er patetisk! Jeg har spilt med mange jenter, og alle de har verdt absolutt verdige motstandere i duel. Jeg har tapt nok mot jenter i f.eks. SWG.

Endret av Amored
Lenke til kommentar
Første assosiasjon jeg får er at de er ekle, men har aldri møtt noen av dem.

8362816[/snapback]

 

Du vet Line i 1STB, hu og vennina hennes camilla spilte ihvertfall wow før :p

 

On topic: er vel ikke noe "verre" med jenter som spiller wow enn gutter som gjør det....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...