gamer73 Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Real life rålekre damer vil med 90% sannsynlighet utnytte det til deres fordel i enhver sammenheng i livet. Slik som "rålekre" menn også ville gjort det..og gjør det om dem får sjansen. No big deal i grunnen:) Saken er at 99% av alle rålekre damer ikke engang tenker på å spille wow, så da er det ihvertfall ikke noe problem:) Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 GM'en i <Heimevernet> på Frostmane er jente har jeg hørt (priest).Har også hørt at hun er en veldig skilled priest 8372158[/snapback] Løp på do og runk. 8421244[/snapback] Virker som om du trenger en kraftig runk for å få ut litt energi/aggresjon. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Elsk er ikke et ord. 8359806[/snapback] Jo, det er et adjektiv 8359811[/snapback] Elsk Jeg vinner. Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Elsk er ikke et ord. 8359806[/snapback] Jo, det er et adjektiv 8359811[/snapback] Nei. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Real life rålekre damer vil med 90% sannsynlighet utnytte det til deres fordel i enhver sammenheng i livet. Slik som "rålekre" menn også ville gjort det..og gjør det om dem får sjansen. No big deal i grunnen:) Saken er at 99% av alle rålekre damer ikke engang tenker på å spille wow, så da er det ihvertfall ikke noe problem:) 8421907[/snapback] No offence gamer73, men noe sier meg at du ikke kjenner 99% av alle rålekre damer her i verden Men hva så? Det er en hobby, du kunne jo si det meste om så og si alt. Hvor mange body buildere bruker for eksempel musklene sine til noe fornuftig? Jeg kjenner en som nektet å hugge ved fordi han ville få "feil" muskler, har aldri sett far'n hass kjefte noen så godt ut som da XD Lenke til kommentar
Walts Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Har ikke noe spesielt imot det, prøvde å få dama til å teste engang. Vel hun forble lvl 1 ^^ Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Har endel damer i guildet mitt, og jeg har sett bilder av en del av de, og jeg er veldig overrasket over hvor deilige de er (det er ikke på grunn av at de spiller) Liker at det er en del av de i guildet, Gchat blir så uendelig mye bedre av det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå