Gå til innhold

Hva synes dere om jenter som spiller wow?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei Darkey, noen du møter i beruset tilstand og deler spytt med er automatisk bedre enn noen du treffer online og snakker med. Det trodde jeg alle visste  :dontgetit:

 

Toppers at jenter spiller, var ett par i gamle guilden og de var hyggelig, grei og gode til å gjøre sin jobb.

8096986[/snapback]

 

hva om man møtes på nettet, blir sammen og deler spytt som du sier :)

 

noen folk er korka vettu.. er jo helt teit hvis folk skal stappe folk inn i båser om de traff kjæresten sin på nettet eller på en fest/byn... er jo egentlig samma faen,

its all love right?

Lenke til kommentar
Nei Darkey, noen du møter i beruset tilstand og deler spytt med er automatisk bedre enn noen du treffer online og snakker med. Det trodde jeg alle visste  :dontgetit:

8096986[/snapback]

 

Jepp, fordi det sier litt om hvilken type mennesker som treffer hverandre når de treffer hverandre over internett, spesielt et sted som wow der sannsynligheten er stor for at begge er litt sosialt tilbakestående og lever ut livet sitt der inne.

Veit om 4 jenter som spiller wow, og 3 av dem er er ikke "damemateriale" for å si det på den måten.

 

Når folk skyter ut piggene med en gang og svarer sarkatisk at det motsatte er tilfelle, så sier det mer om at personen føler seg truffet.

"Gamere" er faktisk svært ofte sosialt tilbakestående vesner, uavhengig av kjønn, og de som nekter på det har enten hatt uhyre stor flaks med menneskene de har møtt, eller faller under samme kategori selv.

 

Jeg vet det jeg skriver er brutalt å høre på, men all den skjønnmalinga grenser til løgn eller virkelighetsfornektelse.

8097016[/snapback]

 

 

så du ser ned på folk som møtes på nettet med andre ord?

 

hva faen? er vel for pokker samma faen om dere blir kjent på nettet å bestemmer dere for å ut på date enn å pule en tilfeldig dame på fest fordi dere 2 er sprut fulle og deretter blir sammen..

Lenke til kommentar
Nei Darkey, noen du møter i beruset tilstand og deler spytt med er automatisk bedre enn noen du treffer online og snakker med. Det trodde jeg alle visste  :dontgetit:

8096986[/snapback]

 

Jepp, fordi det sier litt om hvilken type mennesker som treffer hverandre når de treffer hverandre over internett, spesielt et sted som wow der sannsynligheten er stor for at begge er litt sosialt tilbakestående og lever ut livet sitt der inne.

Veit om 4 jenter som spiller wow, og 3 av dem er er ikke "damemateriale" for å si det på den måten.

 

Når folk skyter ut piggene med en gang og svarer sarkatisk at det motsatte er tilfelle, så sier det mer om at personen føler seg truffet.

"Gamere" er faktisk svært ofte sosialt tilbakestående vesner, uavhengig av kjønn, og de som nekter på det har enten hatt uhyre stor flaks med menneskene de har møtt, eller faller under samme kategori selv.

 

Jeg vet det jeg skriver er brutalt å høre på, men all den skjønnmalinga grenser til løgn eller virkelighetsfornektelse.

8097016[/snapback]

 

Så, din erfaring er ut ifra 4 jenter du kjenner? WoW! Skikkelig stort gruppe du har der.

 

Min egen erfaring er at mennesker jeg møter (greit, viss oppførsel på grunn av anonymitet) online er ganske lik de jeg møter i det virkelige liv. Veldig forskjellige. Men, siden du liker å bruke små, personlige erfaringer så tar jeg mine.

 

Har jeg møtt noen overnettet? Ja, har faktisk endel venner og venninder derfra. Begge mine eks kjærester derimot, veeeel. Jeg ser ikke helt greia med at de jeg møter i det virkelige liv er automatisk 10 ganger bedre og ser bedre ut. Men du, her psykolog ekspert, hvordan definerer du sosialt tilbakestående? Jeg vil du skal rangere og forklare hvor sosialt det er å prate med hverandre over internett, mens man spiller i samme rom eller med en kald og go pils ute på puben.

 

Er selv ikke HELT nerd, går jo ofte ut, drikker meg god full og har det gøy. Jentene i min tidligere guild ville jeg tatt med ut på kvelden, enten kino/drikke/romantisk måltid, hvorfor? De var hyggelige, greie og penere enn begge eksene mine rent utseende messig.

 

Må innrømme jeg lurer på hvor dine fordommer angående dette kommer fra. Det er sant at noen "gamere" er nerdete til tusen, sosiale vrak og alt annet stempelet nerd går ut på. Men jeg merker da mange som detter i samme gropa som er på andre siden av gjerdet. De som setter seg forran en datamaskn virker like forskjellig fra hverandre som de som går tur langt oppe i skogen hvor de er så og si alene.

 

Forklar meg o store mester, hva vil det si å være sosial? Er jeg det om jeg inviterer 3 venner over for Halo? Eller krever det at vi ikke rører noen elektroniske underholdnings milder? Er vi mer eller mindre sosial om vi drar fram Risk eller en kort stokk? Trekker det opp om vi drikker eller ikke?

Lenke til kommentar
jenter i wow, aldri hatt noe problemer med. man merker at de som ikke er så gode, og atpåtil er jenter (merk her mener jeg ikke at jenter er dårlig) er ofte mer ydmyk og sier i fra om at "dette, det klarer jeg ikke tror jeg" enn gutter som gjerne stuper i det og hyler omg heal/omg noob etter at de fucket alt :D

8096988[/snapback]

 

 

Funny because it's true :!:

 

Baksiden av medaljen er at noen jenter kan bli veldig passive/gi opp hvis de blir irettesatt. Viktig med litt stå-på vilje for lagmoralen & sånn.

 

Med "stå-på" vilje mener jeg ikke å Leroye inn og gjøre den samme feilen en gang til, bare så det er sagt, hehe.

Lenke til kommentar

Eid innlegg nei? Det er tydeligvis en slags transformasjons magi som skjer om noen rører eller kommuniserer via internett og eller spill og jeg vil veldig gjerne vite hvordan dette utarter seg!

 

Jeg møter drittsekker når jeg er på byen og drikker, og jeg gjør det online. Kanskje litt flere online siden de er anonym og man kan komme seg unna med å være frekk i kjeften selv om man er yngre. Ellers så merker jeg at de fleste på internett er som folk jeg møter på høyskolen, eller på puben, eller i grøftekanten. Det er de som spiller for mye, det er de som drikker for mye.

 

I min klasse er det iallefall 4 som spiller WoW, meg inkludert, men de virker ikke mer eller mindre sosial, oppvakt på skolen. De er som folk flest, forskjellige. (True story!) Ene av de har jo dame, og hun er langt fra stygg.

 

Sist jeg var på byen var det jo også ei, ganske lite pen, som flørtet med meg. Veldig hyggelig, og enda hyggeligere når hun nesten traff meg når hun spydde ren øl. Noe så traumatisk har jeg aldri opplevd i ett spill, men jeg spiller kanskje ikke riktige spill. Jeg møter også hyggelige jenter også, og greie karer som vet å nyte en god øl og snakke om alt og ingenting. Samtidig som jeg møter folk som vet å ha det gøy i WoW, som snakker om alt og ingenting og har det gøy. Har ikke møtt noen som har spydd på meg, i WoW, men har møtt endel som har rett og slett hatt det forferdelig når det kommer til WoW.

 

Jeg tror også at WoW har mye av det negative så vel som det positive som det virkelige liv har. Vi har gold farmers, botters, scammers i WoW. Og underbetalte barne arbeidere og kvinner i afrika i det virkelige liv. Men, det er kanskje mer sosialt å bli lurt for ti tusen av en afrikansk lekkerbisken enn noen som skulle transmute primal might for deg :hmm:

Lenke til kommentar

Av de fire jeg kjenner som spiller wow, er det to bartendere og én (kvinnelig) advokat - alle godt over gjennomsnittet både i utseende og sosial intelligens (ihvertfall etter min målestokk :whistle: ).

 

World of warcraft er blitt så populært at man nesten ikke kan se samle alle under én gruppe fordommer - rett og slett fordi *alle* typer mennesker spiller wow.

Lenke til kommentar
Nei Darkey, noen du møter i beruset tilstand og deler spytt med er automatisk bedre enn noen du treffer online og snakker med. Det trodde jeg alle visste  :dontgetit:

8096986[/snapback]

 

Jepp, fordi det sier litt om hvilken type mennesker som treffer hverandre når de treffer hverandre over internett, spesielt et sted som wow der sannsynligheten er stor for at begge er litt sosialt tilbakestående og lever ut livet sitt der inne.

Veit om 4 jenter som spiller wow, og 3 av dem er er ikke "damemateriale" for å si det på den måten.

 

Når folk skyter ut piggene med en gang og svarer sarkatisk at det motsatte er tilfelle, så sier det mer om at personen føler seg truffet.

"Gamere" er faktisk svært ofte sosialt tilbakestående vesner, uavhengig av kjønn, og de som nekter på det har enten hatt uhyre stor flaks med menneskene de har møtt, eller faller under samme kategori selv.

 

Jeg vet det jeg skriver er brutalt å høre på, men all den skjønnmalinga grenser til løgn eller virkelighetsfornektelse.

8097016[/snapback]

Eller kanskje du bare er tard?

 

Gå og kritiser "gamere" ett annet sted, og ikke på ett spillforum.

Vi er her for å diskutere og snakke om ett spill, ikke høre på bedrevitende idioter som deg :)

Lenke til kommentar

Har vært i tre store raiding guilder. Det har vært jenter i dem alle.

Ser ikke noe problem i å spille med jenter. Flesteparten av dem er mye hyggligere enn gutta. Ofte opptrer dem mer voksent også i forhold til gutter.

 

Mange har en sterotypisk holdning til at jenter som spiller må være noen feite kjærringer med bilringer, kviser og briller.

Her er bilder av et par av dem fra min siste guild.

Helt normale jenter.

 

 

 

 

Lenke til kommentar

Guilden jeg er i nå savner nesten jenter og det syns jeg er veldig synd mange ganger. men jenter i guilden så får du oftest en roligere stemmning og ord bruken blir oftest mye bedre etter hva jeg har erfart.

 

Når det er jenter der så blir det også bedre stemmning og mindre "mobbing".

 

At jenter er mer nøye på hvordan farger o.l passer sammen syns jeg ofte ikke stemmer, gutter er minst like ille(?) der.

 

Har to vennepar som begge spiller sammen og har gjort det nå lengre tid og det fungere faktiskt veldig bra. Ett av parene har også to barn uten at dette går gæli!

 

Jenter og wow fungere ett mitt syn veldig godt men wow skulle ha godt av ennå fler faktsikt.

Lenke til kommentar
Er de tragiske?

8095131[/snapback]

Hvorfor i helvete er det tragisk? Gutter *må* spille spill, mens med en gang en jente gjør det er det tragisk? :ermm:

 

Det er så sykt irriterende at jenter ikke kan ha samme interesser som guttene... Hver eneste dag på skolen er det sånn også "åja, så du er eneste jenta på elektro.. ". Og alikevel greier dere også å klage på at jenter ikke driver på med sånt.. Jaja.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...