Gå til innhold

Hva synes dere om jenter som spiller wow?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja? Hva synes dere? Er de tragiske, eller er det kult å ha en kjæreste som spiller?

8095131[/snapback]

Jeg ville nok ikke likt å hatt ei dame som prata om critchancen på warrior'n, og hvordan guildet hennes gjør det i Karazhan, nei :p

Lenke til kommentar

Jeg ser ikke hvorfor jenter som spiller World of Warcraft skulle være annerledes enn andre jenter - eller andre gutter for den saks skyld.

Man er ikke automatisk nerd hvis man spiller litt innimellom, og jeg ville vel heller sett på det som en fordel enn en nedtur hvis kjæresten min spilte litt World of Warcraft i ny og ned - så lenge det er innenfor visse rammer selvsagt.

Lenke til kommentar

herregud for no tull da. who cares om det er gutt/jente mann eller dame som spiller.

neste blir vel en post: er det rettferdig at gnomer er kortere enn dverger

om det er flaut får være opp til den enkelte, men vis det skal være flaut så må man vel også skamme seg over alle de andre man kjenner som spiller wow. og vis man er et så håpløst tilfelle så bør man skamme seg veldig over seg selv og sine egen holdninger

Lenke til kommentar

Det er ingen forskjell på jenter og gutter som spiller. Men, det er irriterende med de som prøver å skaffe seg oppmerksomhet hele tiden.

"Oh, I spilled milk on my boobies and now my cat is licking it off, lol!"

Sånt er tragisk.

Ei av damene i guilden min er en dyktig priest, oppfører seg realt og kan mye om spillet. Derfor respekterer jeg henne mer enn de fleste andre guildies.

Lenke til kommentar

hvorfor skal det være feil at jenter spiller WoW? ser ikke akkuratt problemet det kan skape... dama mi spiller wow og hu elsker det :)

kansje en grunn til at det ikke er så mange jenter som spiller er fordi det er så sinnsykt mange sprengkåte kiddies som starter å spamme om cyber...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE
Ja? Hva synes dere? Er de tragiske, eller er det kult å ha en kjæreste som spiller?

8095131[/snapback]

Tåpelig spørsmål. Og om noe er tragisk så har det da ikke noe med hvilken kjønn man er.

ja, jeg spiller wow. Det gjør dama mi også.

Lenke til kommentar

ja d må fan meg være få for jeg har ikke truffet på noen så langt. kanskje en del viktige faktorer er at jeg spiller på RPPVP server og den er low befolka og jeg er horde. tror jenter er litt pysete og holder seg til normal servere og vil heller kike på de store kjekke allies-muskelmenna

Lenke til kommentar

skal jo si at en orc har vesentlige mer muskler enn noen av folka på alliance siden... :D

RP og krever for mye , og er vel for de mer spessielt intreserte... skal tro at jenter har nok med å lære seg spillet enn å atpå til måtte være in character hele tiden

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...