Mimi Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) Ja? Hva synes dere? Er de tragiske, eller kule? Er det værre at jenter spiller enn gutter? Endret 8. mars 2007 av Mimi Lenke til kommentar
vict0r Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) Jenter finnes da ikke på internet? EDIT: Eller mer seriøst. Det er fett nok det. Ikke verre en gutter som spiller! :!: Endret 6. mars 2007 av vict0r Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Ja? Hva synes dere? Er de tragiske, eller er det kult å ha en kjæreste som spiller? 8095131[/snapback] Jeg ville nok ikke likt å hatt ei dame som prata om critchancen på warrior'n, og hvordan guildet hennes gjør det i Karazhan, nei Lenke til kommentar
Mimi Skrevet 6. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2007 Det er vel faktisk mange jenter som spiller, ihvertfall maange flere enn det man tror... Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Jeg ville nok ikke likt å hatt ei dame som prata om critchancen på warrior'n, og hvordan guildet hennes gjør det i Karazhan, nei 8095179[/snapback] Det ville jeg. Men seriøst, jeg synes det er flott at jenter også spiller. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Helt greit med jenter som spiller MMORPGs Guilden jeg er med i på SWG, hadde ikke vært den samme ut de jentene som er med. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Jeg ser ikke hvorfor jenter som spiller World of Warcraft skulle være annerledes enn andre jenter - eller andre gutter for den saks skyld. Man er ikke automatisk nerd hvis man spiller litt innimellom, og jeg ville vel heller sett på det som en fordel enn en nedtur hvis kjæresten min spilte litt World of Warcraft i ny og ned - så lenge det er innenfor visse rammer selvsagt. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Kjæresten spiller wow! Da kan da ikke være noe mer genialt enn dame som har samme interreser som deg? Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Finnes ikke jenter som spiller. Er bare gutter som later som :!: GIRL=Guy in real life! Lenke til kommentar
diskoduck Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 "'Welcome to the internet; where men are men, women are men, and little girls are FBI agents." Lenke til kommentar
Lmthaman Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 herregud for no tull da. who cares om det er gutt/jente mann eller dame som spiller. neste blir vel en post: er det rettferdig at gnomer er kortere enn dverger om det er flaut får være opp til den enkelte, men vis det skal være flaut så må man vel også skamme seg over alle de andre man kjenner som spiller wow. og vis man er et så håpløst tilfelle så bør man skamme seg veldig over seg selv og sine egen holdninger Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Det er ingen forskjell på jenter og gutter som spiller. Men, det er irriterende med de som prøver å skaffe seg oppmerksomhet hele tiden. "Oh, I spilled milk on my boobies and now my cat is licking it off, lol!" Sånt er tragisk. Ei av damene i guilden min er en dyktig priest, oppfører seg realt og kan mye om spillet. Derfor respekterer jeg henne mer enn de fleste andre guildies. Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 hvorfor skal det være feil at jenter spiller WoW? ser ikke akkuratt problemet det kan skape... dama mi spiller wow og hu elsker det kansje en grunn til at det ikke er så mange jenter som spiller er fordi det er så sinnsykt mange sprengkåte kiddies som starter å spamme om cyber... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Ja? Hva synes dere? Er de tragiske, eller er det kult å ha en kjæreste som spiller? 8095131[/snapback] Tåpelig spørsmål. Og om noe er tragisk så har det da ikke noe med hvilken kjønn man er. ja, jeg spiller wow. Det gjør dama mi også. Lenke til kommentar
Yama Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Dama mi spiller WOW, og klager ikke jeg. Da slipper jeg hvertfall maset om at jeg spiller for mye Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 (endret) Guilden jeg er med i er ledet av en tysk eks gamemaster. Ser ikke noe negativt i det. EDIT: Glemte å få med at det er en jente Endret 7. mars 2007 av bjorshol Lenke til kommentar
worthy Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 For meg er de jo som alle andre gamere.. Gamere.. And thats about it ^^ Lenke til kommentar
manyquiz Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 ja d må fan meg være få for jeg har ikke truffet på noen så langt. kanskje en del viktige faktorer er at jeg spiller på RPPVP server og den er low befolka og jeg er horde. tror jenter er litt pysete og holder seg til normal servere og vil heller kike på de store kjekke allies-muskelmenna Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 skal jo si at en orc har vesentlige mer muskler enn noen av folka på alliance siden... RP og krever for mye , og er vel for de mer spessielt intreserte... skal tro at jenter har nok med å lære seg spillet enn å atpå til måtte være in character hele tiden Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Tror ikke jenter har noe vanskeligere for å lære ting enn gutter tbh. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå