MyBigMouth Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Har en veninne som skal ha kamera. Hun trenger ikke store greiene, men nok til å ta med på tur o.l. Hun sier selv at hun maks vil bruke 10 000 kr. Jeg mener kanskje dette er litt mye. Tror ikke hun trenger så mye. Hva tror dere? Noen modeller å vise til? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Panasonic GS500 regnes vel som et av de beste kameraene under 15.000 (inkludert kamera med HDV oppløsning, selv om GS500 "kun" har vanlig SD oppløsning). Koster en 8000 nå tror jeg? Gode grunner: -3CCD -Optisk bildestabilisator -Leica-lisensiert optikk -Ring på objektiv for manuell fokus (auto er selvsagt også mulig) -Ekstremt god bildekvalitet, både i god og mindre god belysning Et HDV kamera til samme pris har høyere oppløsning, men ofte dårligere optikk og mangler 3CCD. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Om hun virkelig vil bruke så mye penger på et kamera så støtter jeg Afseth i at NVGS500 er et godt valg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå