Gå til innhold

Finn fem feil?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva da finn fem feil?

Bestilte min Hitachi ifra VSData, greie folk/person som besvarte alle mine spørsmål angående bedriften kjapt via e-post.

Ellers henviser jeg til alle de andre trådene angående dette, og om du lurer, det samme er det med Komplett og diverse andre webshoper. Tenk litt da, de har samme grossist...!

Samme med PSData og VSData (Hattelco). Og det er bare bra at de er så lik, og de er knyttet direkte til Hattelco, istedet for slik det er hos PCUtstyr.no, hvor de iblant "har" varer på lager, men så hadde ikke Norek/Norkom det... Kommunikasjonssvikt, de oppdaterer ikke "varelagersituasjonen" så ofte...

Med VS/PSData og Hattelco sine tette bånd, er du sikker på at du får varen, om det står den er på lager. Slik var/er det ikke med PCUtstyr.no...

Hva er problemet sier jeg?

[ Denne Melding var redigert av: kjello2 på 2002-12-09 23:40 ]

Lenke til kommentar

Ja la oss ta av og flame et seriøst spørsmål, kult!

Det jeg lurte på var om dette var to av samme alen,i og med at sidene var rimelige like og at logo'ene så godt som er identiske med hverandre.

I og med at vi alle vet at PSdata er bra så tenkte jeg da kanskje at denne også var bra.

Overhode ikke meningen å klage eller rette mistanker.

Kunne kanskje valgt en annen overskrift, men gjort er gjort.

Så butikken leverer varer og er bra? Greit... :smile:

Bravo 2 Six, OUT!

Lenke til kommentar

Ja, leverer greie varer, ikke tullet som med PCUtstyr, hvor varene skal INNOM de og nærmest holdes gissel noen dager før de sendes til deg, neida, her er det rett hjem, for å glede deg :smile:

Noen bilder av varen jeg bestilte:

Skjermen (forøvrig digg :smile:) (Bildet er komprimert fryktelig mye, så det gir deg bare en "anelse" :smile:)

Ellers syntes jeg ikke at jeg "flamet" deg, jeg spurte om hva problemet var, og ga deg så en noenlunde grei forklaring på fenomenet...!?

Mvh kjello2

[ Denne Melding var redigert av: kjello2 på 2002-12-09 23:54 ]

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...