Kebab GUD Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) For tiden har DC comics bestemt seg for å gi ut Historier tatt rett fra Bladene i animert form, og første filmen kommer i September i år Filmen heter Superman: Doomsday og tar for seg Superman sin død (The Death and Return of Superman) som tok sted i midten av 90tallet Det som er spesielt her er at disse filmene er rettet mot Ungdom og voksene IKKE! barn derfor har Superman: Doomsday og alle filmer som kommer etter 13års aldergrense .. Warner Home Video, DC Comics and Warner Bros. Animation are set to release an all-new original movie Superman Doomsday on September 18, 2007. Utilizing the vast history and tradition of DC Comic's classic comic book stories along with a more provocative and action-packed story line for avid comic fans as well as kids and their parents, Superman Doomsday features the voices of Adam Baldwin Independence Day as Superman, Anne Heche Men in Trees as Lois Lane and James Marsters Buffy the Vampire Slayer as Lex Luthor, and will be available for $19.98. Order due date is August 14, 2007. Produced by Bruce Timm Justice League Unlimited, Batman: The Animated Series and written by Duane Capizzi The Batman, The Batman vs. Dracula, Superman Doomsday is inspired by the best-selling graphic novel of all time, DC Comics' THE DEATH OF SUPERMAN. When the intergalactic serial killer Doomsday is unearthed, Superman meets the creature head on in the battle to end all battles. Going punch for punch, Superman finally ends the threat of Doomsday as he throws one last punch and collapses forever – making the ultimate sacrifice to save Metropolis and all those he once loved. Det er planer om å utgi 2-3 filmer i året og allerede er det filmer i produksjon bassert på historier om : Justice League, Teen Titans, Green Lantern, Flash og Wonder Woman Så langt er det ingen bilder eller video av Denne første filmen .. men jeg skal gi dere et bilde fra Boken den er bassert på (Den scene der ble vist frem på WonderCon nå i helgen.. men det er enda ikke lekket ut på nettet noen bilder fra selve filmen) Personlig håper jeg de har en "Kingdom Come" film i planene eller "The longbow Hunters" ettersom de er forbredt på å sette opptil 15års aldergrense på disse filmene.. Endret 6. mars 2007 av Kebab GUD Lenke til kommentar
Epleskrell Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Ah spennende nyheter.. Er rå enig at kingdom Come hadde vert supert, apropos har jeg lett lenge etter albumet, amazon ser heller ikke til å klare oppdrive det (frustrerende). Men må si det feteste som kunne ha kommet er Hush. Problemet med disse filmene er at det ikke er lett å rettferdiggjøre de utrolige illustrasjonene til tegnerne her. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 6. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2007 Forresten fant et bilde som viser stilen animasjonen er i (Bildet er av Leker bassert på filmen, Den grå saken man ser armen til er Doomsday, Roboten er en av Superman sine roboter og den skalla kisen er Lex) blir egentlig litt spennende når første bildene kommer Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Kan jo bli artig dette her. Iron-Man filmen som kom nylig fra Marvel var litt skuffende, får håpe denne tegnefilmen her blir litt bedre. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 7. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2007 Når det gjelder Iron.Man så synes jeg de bude ha hatt den filmen som en prequel til Ulitmate Avengers som kom i fjor.. men neida.. forandra han en del bare en liten ting til .. Det er også en Green Lantern/Green Arrow animert film i produksjon skrevet av Denny O'Neill. Green Lantern/Green Arrow serien som gikk på tidlig 70'tallet ble også kjent som "The Comic that shocked a nation" og beste er at filmen er skrevet av samme man som skrev bøkene... Jo mer og mer Info som kommer ut om Superman: doomsday og alle andre DCU animerte filmer som kommer etter jo mer går det opp for folk at det faktisk er den ultimate fanboy drømmen kommet i oppfyllelse.. Det er Animerte filmer direkte bassert på historier fra bøkene, laget for tenåringer og voksene .. Trailer til Superman: Doomsday er ute på imdb http://www.imdb.com/title/tt0934706/traile...lay-E32340-10-2 synd det ikke viser så mye av doomsday Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Så sinnsjukt kult, fy faen detta kommer til og bli bra. Elsker Doomsday ;D Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Finnes dette på DVD allerede, da det står on DVD på slutten av trailleren? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 30. april 2007 Forfatter Del Skrevet 30. april 2007 kommer i september.. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Hvis dere vil se doomsday i levende animasjonsfilm så er han med litt i Justice league ,) Mange heftige scener der med Superman og Doomsdag Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 2. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2007 Sida til filmen er nå oppe, og det er en liten Bak kulissene video der http://www.warnervideo.com/supermandoomsdaydvd/ Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 James Marsters skal ha stemmen til Lex Luthor, mest kjent som Spike fra buffy. Men også spilt Braniac i smallville, kul fyr og elskern fra buffy Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Ei, hadde glemt denna posten gitt. Men ja, filmen ble ferdig akuratt nå, skal se den i morra Gleder meg noe jævlig. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 17. september 2007 Forfatter Del Skrevet 17. september 2007 Ei, hadde glemt denna posten gitt. Men ja, filmen ble ferdig akuratt nå, skal se den i morra Gleder meg noe jævlig. 9515470[/snapback] glemte helt datoen jeg Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 hhehe, sittet og venta i flere uker jeg. dæven var først for en uke siden når alle clipsa dukka opp på youtube at det virkelig begynte å føles som om tia gikk 10ganger saktere enn vanlig. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Har en ting og si, FYFAEN for en film. Elska doomsday, helt sinnsjukt bra lagd. Gleder meg til flere av de kommende dc filmene;) Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 18. september 2007 Forfatter Del Skrevet 18. september 2007 Genial! Cameo av Kevin smith "Pff, like we really needed him to bust up the mechanical spider right? Lame!" Og hvorfor ville de ha Kevin smith til å si det i en superman film? Se her så ser dere hvorfor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå