Gå til innhold

Blue Dragon dato og Lost Oddysey-småplukk

Anbefalte innlegg

http://kotaku.com/gaming/final-fantasy/gdc...y-07-241976.php

Kotaku tok seg en prat med Final Fantasy-pappaen Hironobu Sakaguchi og fikk litt informasjon om Blue Dragon og Lost Oddysey.

Blue Dragon kommer til USA i august, og du kan velge engelske stemmer eller orginale japansk dubbing! :dribble:

Ikke så mye om Lost Oddysey, men en sammenlikning med Gears of War på det grafiske planet lover iallefall godt. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Blue Dragon kommer til USA i august, og du kan velge engelske stemmer eller orginale japansk dubbing!  :dribble:

8094585[/snapback]

Det var en god nyhet. Japansk høres så mye bedre ut! :D Skulle ønske det var slik på N3 også. Stemmeskuespillet der var forferdelig!

Lenke til kommentar

Siden tråden styrer litt mot N3. Er det verdt kjøpet? Jeg har vurdert det, men har ikke tenkt å satse så mye mer enn 250 kroner på det.

Gleder meg faktisk til begge disse titlene. Har tilta mest mot Blue dragon, men Lost oddyssey frister også noe. Håper at Blue dragon ikke kommer så lenge etter her i Europa, eller så blir det vel import (hvis det går).

Lenke til kommentar

Jepp, Blue Dragon skal nok i hus, litt lang ventetid til august da....

Blue Dragon kommer til USA i august, og du kan velge engelske stemmer eller orginale japansk dubbing!  :dribble:

Nå er vel spelet orginalt på japansk så det heite vel heller engelsk dubbing :)

Lenke til kommentar

Omtrent den eneste funksjonen hæren har hatt for meg så langt har vært å holde fiendene opptatt inntil jeg har fått tid til å hamle opp med dem eller ladet opp et orb-angrep. ;)

Klarte et oppdrag etter å ha mistet alle.

Lenke til kommentar
Siden tråden styrer litt mot N3. Er det verdt kjøpet? Jeg har vurdert det, men har ikke tenkt å satse så mye mer enn 250 kroner på det.

Gleder meg faktisk til begge disse titlene. Har tilta mest mot Blue dragon, men Lost oddyssey frister også noe. Håper at Blue dragon ikke kommer så lenge etter her i Europa, eller så blir det vel import (hvis det går).

8095616[/snapback]

Jeg er fornøyd med N3, og anbefaler det, om du liker slike spill. Historien er ganske bra. Skulle faktisk ønske det kom film av det.

Og musikken... HERLIG! Spesielt den på hovedmenyen! :dribble:

Ang. Blue Dragon: Skal anskaffes så fort det lar seg gjøres :D

Lenke til kommentar

Blue Dragon blir visst lansert i Europa i September.. Det som er litt trist er at pga. Multi-language (tysk, fransk, spansk og engelsk dubbing) blir det ikke rom for orginalspråket, Japansk! Noe jeg personlig synes er en stor tragedie.. Vil heller ha dette spillet på 6 DVDer med Japansk med teksting enn 3 med tysk, spansk og fransk?! Va tycks?

Kan legge til at Lost Odessey får World Wide release i år!! *glede seg*

Endret av RoninMasao
Lenke til kommentar

Får satse på at NTSC-utgaven ikke er regionsperret.

Vil helst spille det på japansk om mulig.

Edit: Så at Lost Oddysey lanseres worldwide samtidig ja, fantastiske nyheter! :) For en gangs skyld havner ikke Europa i bakevjen.

Endret av Cryovat
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...