Gå til innhold

TES: Nytt fanintervju om Shivering Isles

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veldig fett! Tror vi kan se frem til en ny expansion med den Elder Council storyen :D Den virka intressang :)

27. In Oblivion, once you reached the top rank in a guild, there really wasn’t that much to do, although the situation was mildly improved over most of Morrowind’s guilds. In the future, do you think we will see more factions that have things for their top ranking member to do, such as the Morag Tong from Morrowind? What about more responsibilities for the high ranking members?

- I agree it’s a problem, so we tried to add as much as we could to the end of a faction in Oblivion, “recurring faction gameplay” was our phrase. But, you still don’t feel like you’re really in charge. How we solve it? Don’t know yet.

Hehe, denne likte jeg :p Hvis de fikser dette i det neste TES spillet, da blir det morro :)

Endret av SaintedThomas
Lenke til kommentar

Hadde forventet meg noe mye bedre etter Morrowind, har ikke sluttet å spille Morrowind, enda jeg kjøpte det for flere år siden!

- Levelling (som du sa)

- Sinnsvakt kjedelige landskap!

- Den "liksom-bra-AI'en" (Ok, de finner riktig vei å gå rundt en stein som ligger i veien, men stort mer synes ikke AI'en.

Og at folka går litt rundt får dem ikke til og virke mindre statiske når de har fått endel mindre talekunnskaper)

- Slosse-systemet suger

- Finnes jo ikke Unique Items eller steder i det hele tatt nesten!

- Hulene er veldig repiditive utseendemessig.

- Guildsene er veldig korte og uinteressante (bortsett fra DB, interresant som faan!)

- Tafatte Quests generellt-

- Veldig kjedelig "middelalder"stil, det har vi sett i 400 spill, fra før, jeg vil se "Elder Scrolls" stilen!! (Shivering Isles har en god del av det)

Kan gjerne finne mer og, men tror folk får ponget mitt.

Legg merke til at dette er mine meninger og at jeg setter opp min erfaring av Oblivion opp mot Morrowind. (Har tilbrakt langt over 400 timer med begge)

Der har du svaret ditt på hvorfor Oblivion skuffet meg!

Lenke til kommentar
Hadde forventet meg noe mye bedre etter Morrowind, har ikke sluttet å spille Morrowind, enda jeg kjøpte det for flere år siden!

- Levelling (som du sa)

- Sinnsvakt kjedelige landskap!

- Den "liksom-bra-AI'en" (Ok, de finner riktig vei å gå rundt en stein som ligger i veien, men stort mer synes ikke AI'en.

Og at folka går litt rundt får dem ikke til og virke mindre statiske når de har fått endel mindre talekunnskaper)

- Slosse-systemet suger

- Finnes jo ikke Unique Items eller steder i det hele tatt nesten!

- Hulene er veldig repiditive utseendemessig.

- Guildsene er veldig korte og uinteressante (bortsett fra DB, interresant som faan!)

- Tafatte Quests generellt-

- Veldig kjedelig "middelalder"stil, det har vi sett i 400 spill, fra før, jeg vil se "Elder Scrolls" stilen!! (Shivering Isles har en god del av det)

Kan gjerne finne mer og, men tror folk får ponget mitt.

Legg merke til at dette er mine meninger og at jeg setter opp min erfaring av Oblivion opp mot Morrowind. (Har tilbrakt langt over 400 timer med begge)

Der har du svaret ditt på hvorfor Oblivion skuffet meg!

8154055[/snapback]

Dakar lille dutten ble lei seg over TESIV...

:cool:

Endret av Comprade
Lenke til kommentar

Jeg sladrer til Chrissj for at du er slem mot meg!

8154420[/snapback]

Dakar lille dutten som blir paranoid av en eneste liten setning :!: :!: :!:

neida ;)

8154912[/snapback]

Ikke bry deg om han, la han bare whaine! Hvis han sender chrissj etter deg vil jeg beskytte deg min skjønne prinsesse :love:

On-topic: Tror det blir flere en bare èn ekspansion til OB, les mitt innlegg litt lenger oppe. Og Lakus, det er en smak sak når det gjelder OB, litt mer mainstream er det, men det er MYE lettere å komme inn i en Morrowind ;)

Endret av SaintedThomas
Lenke til kommentar

Jeg sladrer til Chrissj for at du er slem mot meg!

8154420[/snapback]

Dakar lille dutten som blir paranoid av en eneste liten setning :!: :!: :!:

neida ;)

8154912[/snapback]

Ikke bry deg om han, la han bare whaine! Hvis han sender chrissj etter deg vil jeg beskytte deg min skjønne prinsesse :love:

Åssen klarte jeg å leve livet mitt før jeg traff deg?? :roll:

Lenke til kommentar
On-topic: Tror det blir flere en bare èn ekspansion til OB, les mitt innlegg litt lenger oppe. Og Lakus, det er en smak sak når det gjelder OB, litt mer mainstream er det, men det er MYE lettere å komme inn i en Morrowind ;)

8156538[/snapback]

Jo, men isåfall ville det bare blitt en expansion quest line, som Knights of the Nine.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...