Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Når skal Telenor ta kundene på alvor og ordne opp?

Anbefalte innlegg

Nå er det jammen på tide at Telenor ta kundene sine på alvor, og jeg tenker da spesielt på ADSL-kundene.

Selv har jeg ikke ADSL, da sentralen jeg er tilkoblet ikke er klargjort ennå. Men det har i grunnen ikke så stor betydning lenger - jeg vil ikke bli ADSL-kunde hos Telenor!

Alle som farter litt rundt på diverse fora på internett, har sikkert lagt merke til det samme som undertegnede - det er enormt med klager fra denne type kunder. Den siste tiden har det i tillegg hvert en del sinte og oppgitte leserinnlegg i avisene, disse også fra Telenors ADSL-kunder.

Og nei, det er ikke bare ungdom som klager, det er haugevis med godt voksne folk også. Og det er ikke bare uerfarne brukere, det er kunder med mange års data/internett-erfaring på baken.

Kunder får ikke det de har bestilt/blitt lovet, ventetid blir stadig forskjøvet, ordre forsvinner i løse luften, montører dukker ikke opp, supporten svikter, kunder blir glemt, klager når ikke frem, informasjonen er dårlig...

De siste dagene har jeg vært innom en del sider som omhandler haiangrep. Der kan en lese om offrenes opplevelser, se bilder, lese avisutklippene, se kart og lese statistikker.

Kanskje på tide å lage en lignende side som omhandler Telernors ADSL-kunder? Der kan Telenor-offrene fortelle sine historier, det kan legges ut bilder av offrene, utstyret, montørene, kundeservice. Det kan legges ved avisutklipp, kart som viser utbyggingsområdene, samt geografisk plassering av offrene og aktuelle statistikker.

Nei, kanskje på tide at Telenor får ut fingern og tar kundene sine på alvor. Det er vel kundene som gjør Telenor levedyktig, er det ikke?

GOD JUL forresten :smile:

BlowKiss.gif

[ Denne Melding var redigert av: Milla på 2001-12-22 10:47 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...