johngalt1 Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) Hei! Jeg er med å arrangerer et LAN, og dette er noe vi skal drive med fremover, i større og større grad. Vi søker en webutvikler som kan videreutvikle siden våres, og utvikle et admin panel som er brukervennlig for evt. nyhetsskribenter i fremtiden. Sjekk siden på www.truegamespirit.net Dette er en betalt jobb, men ikke forvent å tjene mye. Vi gir en sum for hvert oppdrag, og utbetaler bonuser etter hvert vellykket LAN. Eksempler på oppdrag er; lage et galleri, gjøre siden mer kompatibel i IE, lage en funksjon for redigering av compoinformasjon via adminpanel o.l. Dersom det er interessant, send en pm og vi kan diskutere videre via msn. Endret 8. mars 2007 av Babsvik Lenke til kommentar
Runar Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Hmm, hvis du gir meg litt mer detaljert informasjon om hva du vil ha, så kan det hende jeg kan prøve meg Lenke til kommentar
johngalt1 Skrevet 8. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2007 Hei! Siden er jo oppe, og fungerer, men vi trenger noen til å oppdatere den, og fikse på den når problemer oppstår. F.eks så blir det ikke vist noe bilde på forsiden nå i IE, mens det gjør det i Mozilla Firefox, en annen ting er at vi nå snart skal sende ut mail til alle LAN-deltakerne, så vi trenger en funksjon som gjør at vi kan sende mail til alle adressene i databasen. Er ikke sikker på hva slags informasjon du er ute etter, så det er enklere om du spør om det du lurer på. Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Bruker man ikke mail() funksjonen da? Har ikke så god erfaring med dette, prøver å lære litt Lenke til kommentar
johngalt1 Skrevet 8. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2007 Det kan godt hende, men jeg kan ingenting om php, derfor jeg søker en webutvikler Lenke til kommentar
Peter Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Så dette er mer en vedlikeholdsjobb med små implementasjonsjobber, ikke snakk om å lage et helt system? Lenke til kommentar
johngalt1 Skrevet 8. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2007 Det stemmer ja, Nazgul! Systemet er laget fra før, men vi trenger noen nye små funksjoner, og har ingen webutvikler. Men stort sett er det en vedlikeholdsjobb, fikse på små detaljer o.l. Lenke til kommentar
Peter Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Hmm, jeg går akkurat inn i en fulltidsjobb nå, men har jo tid på kveldene. (Jeg er lidenskapelig interessert i programmering, så å jobbe med det i syv timer og deretter kose meg med det etterpå er ingen sak) Dersom det ikke er store jobbene av gangen så kunne dette sikkert passe for min del ihvertfall. Det mest interessante for min del er litt mer detaljert oppdragsbeskrivelse (trenger ikke skrive for ALT du kommer på, men èn eller to så jeg vet litt hvor mye jobb det er. Dette må du uansett skrive før eller siden for den som skal ta jobben), og lønn. Om du vil legge det inn her eller sende PM kan du jo velge selv, om jeg er interessant selv om jeg har en annen jobb. Lenke til kommentar
johngalt1 Skrevet 8. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2007 Jeg sendte en pm til deg nå Nazgul! Lenke til kommentar
Runar Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Jeg sa jeg kunne prøve meg, og grunnen til at jeg er skeptisk, er at ferdighetene mine kanskje ikke er høye nok for det du vil. Jeg kunne sikkert gjort det gratis, men det virker som Nazgul kan det bedre enn meg, så du får høre hva han sier. Lenke til kommentar
Peter Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Jeg sa jeg kunne prøve meg, og grunnen til at jeg er skeptisk, er at ferdighetene mine kanskje ikke er høye nok for det du vil. Jeg kunne sikkert gjort det gratis, men det virker som Nazgul kan det bedre enn meg, så du får høre hva han sier. 8111552[/snapback] Det er jo mulig du kan få prøve deg på oppgave, ihvertfall noen av de enklere eller de du føler du kan klare. Ettersom de ikke har så mye penger akkurat nå kan jo dette være en vinn-vinn-situasjon for dere begge. Der de får jobben utført billig(gratis), og du får nyttig erfaring. Jeg kan dessverre ikke jobbe gratis lenger (noe som ikke ble forventet her heller, men nå kan de kanskje spare litt penger på noen av oppgavene). Du får sende ham en pm. Lenke til kommentar
AltTab Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 PM meg hvis du er interessert i en profesjonell PHP utvikler. Jobber ikke gratis da. Lenke til kommentar
Mats Danielsen Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Er du utdanna da eller AltTab? Lenke til kommentar
kimla Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Kan gjerne ta på meg vedlikeholdsjobber jeg. Er ikke utdannet innen faget, men er grundig selvlært. Send PM (gjerne med litt utdypende informasjon hvis det er mulig) hvis du er interessert. Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Skulle gjerne hatt jobben, men jeg har det så travelt for tida, så nei, sorry, kan ikke denne gangen, men kanskje neste gang Lenke til kommentar
johngalt1 Skrevet 10. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2007 Jeg har sendt PM til de som har meldt interesse! Lenke til kommentar
Mats Danielsen Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Jeg er også intrisert Babsvik Lenke til kommentar
johngalt1 Skrevet 10. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2007 Jeg er også intrisert Babsvik 8121278[/snapback] Har sendt PM! Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Du kan jo sende PM til meg hvis du vil, men det ser ut som du har nok atm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå