4588pkdkrikue5c Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Heisann, Jeg har en DVD produksjon hvor jeg ønsker trykk på platene. Sist gang jeg gjorde dette var opplaget på vell 70 kopier, nå er det vell 160. Uansett så ønsker jeg proffesjonelt trykk. Jeg har allerede benyttet meg av digitalt trykk, men jeg vil ha sånn kjøpe-cd trykk på platene. Hvilken prisklasse snakker vi da? Noen som har konkrete ambefalinger på firmaer jeg kan henvende meg til? Har tidligere brukt PrintXpress, og ble riktig fornøyd. Hvis dere ambefaler firma o.l hadde det vært flott om de også leverer massekopiering, sånn at jeg bare kan sende et master kopi til dem. Lenke til kommentar
larscs Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Heisann,Jeg har en DVD produksjon hvor jeg ønsker trykk på platene. Sist gang jeg gjorde dette var opplaget på vell 70 kopier, nå er det vell 160. Uansett så ønsker jeg proffesjonelt trykk. Jeg har allerede benyttet meg av digitalt trykk, men jeg vil ha sånn kjøpe-cd trykk på platene. Hvilken prisklasse snakker vi da? Noen som har konkrete ambefalinger på firmaer jeg kan henvende meg til? Har tidligere brukt PrintXpress, og ble riktig fornøyd. Hvis dere ambefaler firma o.l hadde det vært flott om de også leverer massekopiering, sånn at jeg bare kan sende et master kopi til dem. 8094316[/snapback] Du kan kanskje høre med Polyvox. Hva de tilbyr i såpass liten skala er jeg ikke sikker på, men sprøytestøpt DVD-5 med silketrykk tar de for tiden 12,- pluss mva per stykk for, ved opplag fra 500-1000. Tviler imidlertid på at det lønner seg med sprøytestøping for deg, bare oppstartskostnadene (glassmaster og trykkfilm) blir på 4-5000. Når det er sagt - jeg er svært fornøyd med trykkvaliteten til Polyvox. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 30. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2007 (endret) Hei! Har faktisk snakket med Polyvox. Han jeg snakket med kunne gi meg sånn skikkelig trykk. Han kalte det silketrykk, samt trykk på DVD covre og brenning av DVD'er til en pris på 132,50 Det synes ialleafall jeg var bra, det var bare en liten hake. Vi måtte ha minimum 100 stykk, og vi er bare 63. Så derfor må prisene på hver DVD opp litt, men det blir likevell under 200 kroner.. Edit: Litt trøtt og mnange skrvfleil Endret 30. mars 2007 av steffenz Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Hei!Har faktisk snakket med Polyvox. Han jeg snakket med kunne gi meg sånn skikkelig trykk. Han kalte det silketrykk, samt trykk på DVD covre og brenning av DVD'er til en pris på 132,50 Det synes ialleafall jeg var bra, det var bare en liten hake. Vi måtte ha minimum 100 stykk, og vi er bare 63. Så derfor må prisene på hver DVD opp litt, men det blir likevell under 200 kroner.. Edit: Litt trøtt og mnange skrvfleil 8278318[/snapback] Du kan høyre med Brisk kompetansesenter i Ålesund. Eg veit dei har kopieringsutstyr til cd og dvd (med trykk). Priser på dvd, veit eg ikkje. Men på cd så var det (for 10stk) ca 22kr inkl. trykk på plata. Så synker prisene utover hvor mange du bestiller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå