Gå til innhold

bestilling av Dynavoice F6 på komplett.no

Anbefalte innlegg

Kanskje jeg skulle sjekke den NAD 502'en en eller annen her ville selge...en god CD spiller er aldri å forakte :p

Heh, jeg leste den tråden, og heller mer mot Denon i etterkant. hehe Men så er det vel slik at du også må ha en reciever som matcher høytalerene? Det blir vel en litt annerledes oppførsel på dem alt etter den også?

confuzled am I

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg mener Dynavoice F-6 spiller bedre enn Dali Concept.

For å ikke snakke om Dynavoice DF-5 som spiller langt bedre enn Concept og også kjører ringer rundt Dali Blå-serien.

8727380[/snapback]

DF-5 er veldig gode for prisen akkurat som F6 men bedre enn Concept vil jeg ikke si noen av dem er. Men det blir jo en ren smaksak,er sånn det er med hifi.

Å si at DF-5 er bedre enn la oss si Dali 8008 blir jo helt feil,med tanke på at DF-5 har 2 * 5,25" mens 8008 har 2 * 8" + 1 * 5. Blir jo snakk om helt forskjellige høyttalere her.

Men Dynavoice skal ha for å presse andre produsenter ved å lage gode høyttalere uten å kreve stort tilbake.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

sitter selv med et par f6'er og er veldig fornøyd, klarer fint å spille så det virkelig rister :) merka faktisk at dvd'er gir ekstremt mye bedre lydbilde enn diverse piratfilmer, noe jeg ikke la merke til på mine gamle pc høytalere.

eneste jeg ikke er helt fornøyd med er byggekvaliteten, etter en film med mye dyp bass så hadde ene elementen nesten skrudd seg ut av kassa, vakke verre enn at jeg måtte skru det fast igjen. Men til en sånn pris så må det jo være problemer noe steder.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM
På Netthandelen.no får du f6 helt ned til 500-600 kr dersom du er heldig :)

8721477[/snapback]

Fikk den for 400,- midt i påskeferien! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...