carl-kr. Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 hei! bestilte nettop Dynavoice F6 på komplett.no http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=315429 men etterpå kom jeg til å tenke på om dette var bare en eller to høytalere?? det var to jeg skulle ha isåfall..hehe og hva er dette med Hentebu etc. HENTE BORGESKOGEN som kommer opp i ordrebekreftelsen?? Lenke til kommentar
Sjenever Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 hei! bestilte nettop Dynavoice F6 på komplett.no http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=315429 men etterpå kom jeg til å tenke på om dette var bare en eller to høytalere?? det var to jeg skulle ha isåfall..hehe og hva er dette med Hentebu etc. HENTE BORGESKOGEN som kommer opp i ordrebekreftelsen?? 8094312[/snapback] Det står skrevet hvit på rødt "Leveres som par" Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 6. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2007 ja det gjør det... hva med dette hentebu greiene da? i mailen fra komplett står det Sendes med: Hentebu etc. HENTE BORGESKOGEN hm..? noe nytt..?lenge siden jeg bestilte noe hos komplett? Lenke til kommentar
just_me Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 du får nokk en mail eller en melling på tlf. eller no når den er i BORGESKOGEN og da er det bare og hente den Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 6. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2007 ja men jeg bor utenfor bodø..så jeg tror borgeskogen blir et stykke unna.vil jo ha den til det lokale postkontoret da. det gikk ikke å "huke" av dette hentebu greiene i handleprosessen på komplett heller.. Lenke til kommentar
just_me Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 hehe, sjer a? vent og se hva som sjer du Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 6. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2007 hehe, sjer a? vent og se hva som sjer du 8094509[/snapback] ja får bærre vent å se hva som skjer... det var ikke nå anna sendigs alternativ såååååe.. det må være noe nytt tull.det var ikke slik sist jeg bestilte ihvertfall. Lenke til kommentar
Jester7 Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Eh, sist jeg sjekket, så var det ganske langt fra Stokke til Bodø. Håper inderlig at du får sendt dem nordover. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 putta in feil adresse en plass ?? Lenke til kommentar
Exilim Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Bestilte en gang et par Dynavoice høytalere fra komplett.no, og etter et par dager fikk jeg melding på telefonen at jeg måtte komme meg til Borgskogen og hente høytalerne fra "hentebua" demms der.. Da jeg senere tok kontakt med komplett fikk jeg vite at pakken var for tung til at dem sendte dem per post, derfor må man hente dem i Borgskogen. Vet det er lenge siden dette ble tatt opp, men sier det bare for the records, i tilfelle andre lurer på det:) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Gratulerer med kjøpet. Gode høyttalere det der. Snakker av erfaring. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Hvor bra er disse i forhold til f.eks. ett sett Dali concept 6? lurer fordi jeg har planer om å kjøpe det settet til 9995 på hifi klubben, men er usikker på om jeg trenger å legge så mye penger i høytalere... Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Spørs jo hvordan bruken vil bli logisk nok. Concept 6 vil være en del hakk over om man gir den nok forsterkerkraft,og spille mer kontrollert. Men hvis du er vant til kun lyd fra tv og pc-anlegg kan det godt hende at du vil få like mye ut av F6. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 (endret) Men hvis du er vant til kun lyd fra tv og pc-anlegg kan det godt hende at du vil få like mye ut av F6. 8716084[/snapback] Vil gjerne komme med et innlegg der. Jeg var/er vant med PC-anlegg og lyd direkte fra TV. Har likssom aldri pleid å hørt på skikkelig "dyre" høyttalere. Da jeg fikk F6 ble jeg utrolig imponert. Jeg hørte detaljer i lyden jeg aldri hadde hørt tidliggere. Er redd det bare kommer til å bli dyrere og dyrere å skaffe seg nye høyttalere heretter. Endret 27. mai 2007 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 jeg har ikke så mye erfaring med annet enn ett Z-6xx noe sett fra logitech eller vanlig TV høytalere, men jeg liker å kjøpe skikkelige saker når jeg først skal kjøpe noe. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 jeg har ikke så mye erfaring med annet enn ett Z-6xx noe sett fra logitech eller vanlig TV høytalere, men jeg liker å kjøpe skikkelige saker når jeg først skal kjøpe noe. 8716202[/snapback] Om du først vil ha noe skikkelig er Dali Concept settet en virkelig god start. Hva slags forsterker tenker du å ha med dette? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Jeg er litt usikker tenkte rundt 5-6000kr klassen. Vil gjerne ha en med 3 HDMI innganger ettersom jeg har planer om å koble til iallefall en PC, "DVD" og evt. PS3/X360 uten å måtte knote for mye, men da må jeg vel litt opp i pris. Tenkte i utgangspunktet DENON AVR-2307 eller tilsvarende. Sett litt på HK AVR245 ( http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=333444&view=detailed) men er usikker på om HK er noe å satse på i forhold til Denon/NAD evt NAD T754 om jeg bestemmer meg for at HDMI ikke er ett must. (noe jeg tviler på at jeg gjør). Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 ja,er sant at det til vanlig koster en del mer for HDMI men det er jo alternativer som de du selv viser til. Harman Kardon er vel så godt som Denon,jeg og Zatuu hadde nettopp en diskusjon angående de to merkene satt opp mot hverandre. Om du ikke har sett det kan jeg sikkert lete den fram og linke så du kan se fordelene ved dem begge. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 (endret) Det hadde vært ypperlig skjønt jeg kan vel overleve med component (eller var det composite?) kabler som gir "nesten" samme bildekvaliteten på noe, og eller kjøre en av kildene inn direkte via TV og lyd via reciever (PC høres ut som en fin kandidat til noe slikt ) Jeg er litt hypp på NAD, men det er vel kanskje ikke så mye vits om jeg ikke har riktig bra lydkilde heller... Endret 27. mai 2007 av MrLee Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Her var tråden,om du scroller noe ned kommer du til det. Har du HDMI som et prinsipp får du bare stå for det,men til prisen er det egentlig smartere å la gå med composite sånn jeg ser det. Og det er da like viktig med en god lydkilde uansett hvilket merke du går for, et anlegg er aldri bedre enn sitt svakeste ledd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå