ericjones Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Hei. Jeg har akkurat kjøpt en WRT54GL og innstallert dd-wrt på denne. Jeg får lokalt nettverk, men klarer ikke å koble meg til nettet. Såvidt jeg skjønner har dette med instillinger i modemet å gjøre. Jeg har bredbånd fra start.no. Tror start.no bruker PPPoE-tilkobling. Såvidt jeg skjønner må jeg gjøre en bridge mellom modemet og routeren, men jeg er veldig usikker på innstillingene både i modemet (Zyxel 650R-T3) og routeren (WRT54GL). Forsøkte å kjøre wizard i Zyxel, og sette den opp som bridge, men fikk likevel ingen kontakt (Må vel gjøre noe mer i dd-wrt-oppsettet). All hjelp mottas med stor takk! Lenke til kommentar
ranvik Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 zyxel har ip 192.168.1.1 og wrt har ip 192.168.1.1 bytt wrt til 192.168.10.1 og du får værtfall net. hvis du ikke får brigth mode og funke. Lenke til kommentar
ericjones Skrevet 9. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2007 Da kom jeg på nettet, men jeg er fremdeles veldig interessert dersom noen kan hjelpe meg å "bridge" ettersom jeg da kan åpne porter og gjøre andre ting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå