Spartan Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Vanligvis går det stort sett greit å selge og kjøpe noe her på forumet, men nå har det oppstått et problem jeg ikke har vært borti før. Jeg har prøvd å selge noen fullt brukbare Creative surroundhøytalere til ren og skjær gi bort pris (100,-) og endel folk har tatt kontakt for å "kjøpe", men kommer de og henter dem når de lover ? Nei ! Er folk blitt så late at når de får ting nesten gratis så gidder dem ikke å hente lenger ? Snart så gir jeg opp og kaster dem da de bare samler støv hos meg. Litt synd da jeg tror det er fortsatt mye lyd i dem selv om det ikke er et 5.1 system Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Folk er late, slik er det bare. Selv har jeg helt sluttet å sende i oppkrav med mindre kjøper forhåndsbetaler oppkravsbeløpet +evt returfrakt, slik at jeg kommer meg "fri" fra utlegg hvis personen ikke gidder å plukke opp pakken. Lenke til kommentar
c-man Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Gi dem til et eller annet loppemarked da vel. Sikkert noen som vil kjøpe de til en rimelig penge. Kunne vært interessert jeg og til den prisen du nevner. Skal bygge pc til junior og lyd er jo greit å ha med Lenke til kommentar
BennyXNO Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Frelsesarmen kommer og henter dem for deg, men de gir deg dessverre ikke 100 kroner. Lenke til kommentar
BearCat Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Man er ju litt avhengig av "transport" for å få med seg disse, da buss/bane ikke er optimalt, men allikevel skulle man jo tro at folk skulle klare å hente dersom de har avtalt det.... PS: Har sendt deg en mail ;-) Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 7. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2007 (endret) Endelig kom det en kjøper og hentet høytalerne. Men det måtte en svenske til for å få orden i sakene Endret 7. mars 2007 av Spartan Lenke til kommentar
02tom Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Bra det ordna for deg da hehe. Værre er det med de her på forumet som sier de skal ha de du selger og vil ha de i oppkrav og ikke henter pakken. Da sitter du igjen med porto tur/retur. Har selv godt på en smell her og det er synd at det fins useriøse folk her! Så heretter er det forhåndsbetaling eller henting som gjelder for meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå