-Shark- Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Har noen FPS spørsmål. Brukte Fraps for å finne anntall fps. HW: 3700+ 1gb ram 7800gt Asus A8n SLI skjermkort. -Er vel de viktigste, resten står i profil- om de trengs. Jeg innstallerte nyeste driveren til Nvidia. Har egentlig aldri tenkt over dette med fps. Men i CS, hvor denne maskinen skal klare 100fps lett, vipper jeg mellom 59-60fps. Jeg har da satt fps_max 101 I need for speed carbon(demo) men det er det samme. Får jeg kun 30fps. Hvorfor får jeg ikke oppnåd noe høyere? Tidligere(med den driveren som følger med på cd) er det noe slikt at noe må skrues av- noe jeg gjorde før. Men det samme finner jeg ikke igjen på den nye driveren. Er så sykt knotete med de nye. Ingenting er det samme. Kommer ikke på hva det ordet var men var noe man satt på ''off'' og sto orginalt på ''automatisk''. Takk for hjelp. (flytt den gjerne om den er feilpostet) men det omhandler jo skjermkortet. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 6. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2007 Har du skrudd av V-sync? 8094125[/snapback] Det er det det heter. Takk. Hvor finner jeg dette? Screen? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Bare hyggelig. Men hvor man skrur det av har jeg ikke peilig på. Har Ati kort . Så du må nok bare lete litt med mindre det kommer noen andre og sier hvor det er. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 6. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2007 Bare hyggelig. Men hvor man skrur det av har jeg ikke peilig på. Har Ati kort .Så du må nok bare lete litt med mindre det kommer noen andre og sier hvor det er. 8094169[/snapback] Får håpe noen ''dropper'' innom her og hjelper Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 6. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2007 Fant det.. Løst. Steng tråd eller noe :!: Iallefall om noen andre har samme problemet: høyreklikk på skrivebord->Nvidia kontrollpanel->3D instillinger->hak av for nr 2 overnifra, trykk deretter på vis ved siden av(er en link der) Så scroller du helt ned, der står det vertical sync, denne setter du på deaktiver. Og vips 100fps Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå