Crusader* Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 *Kjeder meg* http://www.planetmarsteam.com/qix/hacked/i...dex.php?c=10233 lurer på om mange blir sinte nå(?) :| :grin: :grin: Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 lurer barte på hvor mange liv du vil bli utestengt nå jeg...? kom å ta han Allyse, TST, Sir og kilogram! Lenke til kommentar
Crusader* Skrevet 9. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2002 *skjule alle spor* ...offfh nei det orker jeg ikke ;p Lenke til kommentar
drall Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Lurer på hvor lenge det går før noen tar hevn virket ikke på meg det der uansett [ Denne Melding var redigert av: drall på 2002-12-09 23:45 ] Lenke til kommentar
Crusader* Skrevet 9. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2002 Jah for det er jo meningen at det skal skje så mye :razz: Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Pøh. Hakkere kommer ikke inn på PC'n min. Jeg har lagd en super1337 firewall i QBasic som stopper ALT. Så det så. Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 hva skitt er det der for noe egentlig? gadd ikke gå inn på den, men ser at MANGE har sendt den rundt de siste dagene.. Lenke til kommentar
ponke Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Vet, det er noe av det mest latterlige som er. Det er en side som "hacker" deg. Handler om å "hacke" flest folk... Braindead fun... Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Fikk bare beskjeden 'Error l337 firewall detected. Unable to continue.' jeg. :sad: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå