eLang Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) Er det noen som har noen forslag til andre valg, noe jeg har glemt etc, eller skal jeg gå for dette oppsettet? ps: har mus ja edit: bilde Endret 6. mars 2007 av eLang Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Er det noen som har noen forslag til andre valg, noe jeg har glemt etc, eller skal jeg gå for dette oppsettet? ps: har mus ja 8093852[/snapback] Hvilket oppsett? Lenke til kommentar
Coffie=JavaCode Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Wow så du har en mus du kan plugge inn i en boks med ingenting. Da så, og jeg som trodde du trengte ting som CPU, GPU, minne og alt det andre tullet. Dumme meg Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Kjeft macfan, bare fordi du kjøper drittpc'er som er færdigbygde. -Kun- fordi de er hvite og har et eple på utside burde holde kjeft. eLang: ser bra ut det der, har are gode erfaringer med asushovedkortene. Hadde vært flott om du kunne linke til ram, hovekort og cpu. Jeg ser ikke om dette passer sammen... Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Wow så du har en mus du kan plugge inn i en boks med ingenting. Da så, og jeg som trodde du trengte ting som CPU, GPU, minne og alt det andre tullet. Dumme meg 8093957[/snapback] Ja, kjekt du er frekk da.. Pc`n ser bra ut den Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Helt grei photoshop PC det der Lenke til kommentar
picpac Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Hva med et tegnebrett? Hvis du bruker PS mye? Lenke til kommentar
eLang Skrevet 6. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2007 Hva med et tegnebrett? Hvis du bruker PS mye? 8094295[/snapback] tegnebrett kommer... Lenke til kommentar
eLang Skrevet 6. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) Er litt i tvil når det gjelder skjermen, den er jo bra, men tenker at det mulig finnes noe som er like bra til en litt bedre pris... eller? Og så var det x64 eller x32 bit da? Hva burde jeg satse på? regner med at cs3 kommer i x64. Endret 6. mars 2007 av eLang Lenke til kommentar
picpac Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Er litt i tvil når det gjelder skjermen, den er jo bra, men tenker at det mulig finnes noe som er like bra til en litt bedre pris... eller? Og så var det x64 eller x32 bit da? Hva burde jeg satse på? regner med at cs3 kommer i x64. 8094760[/snapback] Hvis du driver med foto o.l. på seriøs hobby basis eller pro, så får du noe litt bedre skjerm, til en mye dårligere pris , en Eizo ColorEdge CE210W Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå