Lovepump Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Telefonen min er nå inne på rep for 3 gang for samme feilen, har man ikke rett på en ny telefon da det er 3 gang? expert (som jeg kjøpte mobilen hoss) nøler og mener at jeg nå må vente flere uker på at de på verkstedet skal sjekke telefonen, jeg har sakt at jeg ikke vil ha den tilbake.. for nå er jeg lei av den dritten, jeg vil ha en helt annen modell da jeg nå har fått fobi mot Nokia Hvordan skal jeg forholde meg til det? får liksom aldri noe bra svar på expert. Hvordan er kjøpsrett loven eller hva det heter? Noen tips? Nokia 6111 Lenke til kommentar
orjanos3.16 Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 3 gangs samme feil gir kunde rett til å heve kjøp, men feilen må observeres av et autorisert verksted. Lenke til kommentar
Lasse81 Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) Ja, du har rett på ny telefon ved 3 gang service på samme telefon med samme feil, hvis det er en produksjonsfeil på telefonen og telefonen er innenfor reklamasjonstiden på 2 år. Vi får bare håpe at du er en av de uheldige som ender opp med "skjegget i postkassen" og får tilbakemelding fra verksted om den typiske vannskaden/støtskaden denne gangen... Endret 6. mars 2007 av Lasse81 Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Vi får bare håpe at du er en av de uheldige som ender opp med "skjegget i postkassen" og får tilbakemelding fra verksted om den typiske vannskaden/støtskaden denne gangen... 8093797[/snapback] kan du dokumentere at det er en typisk tilbakemelding på en mobilservice, eller er det bare en påstand du slenger ut i mangel av noe fornuftig å skrive? Lenke til kommentar
myers Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Er nok ikke bare en påstand, men å dokumentere det kan bli værre? Hvordan skal man bevise mot ett autorisert verksted at....Nei....telefonen min har ingen fuktskader..? Har hatt ett par telefoner på repp og flere med meg som har fått denne beskjeden selv om vi har vert sikkre på att den aldri har blitt utsatt for fukt, men får beskjed om att til og med væromslag kan utsette telefonen for fuktskader, men det bør ikke gjelde din telefon....det skulle blitt oppdaget etter 1. gangs rep. Litt sent å komme med nå vist det er samme feilen enda. Er forøverig kun Nokia jeg har hett denne type feil med Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 det er jo opp til forhandler å bevise at telefonen har vært utsatt for unormal bruk, herunder kontakt med væske og slag/klemskader. det er forsvinnende få mobilservicer som ender opp med dette som utfall med tanke på hvor mange mobiler som er på service til enhver tid. så en påstand som ble slengt ut et par poster over her han ingen rot i virkeligheten. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Som sagt... et bilde fra verksted (som kunde har krav på) viser ganske klart om telefonen har væskeskade eller ei. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Og det er uansett ikke saken i denne tråden. Trådstarter: Du har krav på heving ved 3. gang med samme feil. MEN. Butikk har rett til å la et autorisert verksted konstatere at det er samme feil før de godkjenner hevingen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå