kjartman123 Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) Lurte på om noen har erfaringer med disse monitor høytalerene. Jeg har allerede Audiopro Blue Diamond V2... og tenkte kanskje dette er en grei løsning for å få surround i stuen. Takker for svar. Endret 6. mars 2007 av kjartman123 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Hvis du lager en post på www.hifisentralen eller www.avforum.no så er det sikkert noen der som har vært borte i de! Lenke til kommentar
bruno Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Lurte på om noen har erfaringer med disse monitor høytalerene. Jeg har allerede Audiopro Blue Diamond V2... og tenkte kanskje dette er en grei løsning for å få surround i stuen. Takker for svar. 8093661[/snapback] Vel, Blue Diamond er så bra at jeg ville heller gått for Audio Pro Black Pearl v2 men det er jo et spørsmål om pris også, Black Pearl koster nesten 3500,- pr. par, nesten det dobbelte av Image 12. Lenke til kommentar
buestad Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Jeg har et par Audio Pro Image 11 på jobben. Se står koblet til en Sony Hifi forsterker (TA-FE370) og jeg er imponert over lyden. Bittesmå høytalere med stor lyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå