Bruker-88036 Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Hei. Jeg er litt usikker på om dette bildet er noe. Er det for mørkt? Noen som har noe å si? Lenke til kommentar
dags Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Det er for mørkt/har for stor kontrast mellom lys og skygge. Forgrunnen fremstår som siluett mot himmelen uten å by på noe særlig detaljer. Du kunne forsøke deg på å lime sammen to bilder med ulik eksponering. Bracketing med minimum forskjell på 2 ev. Lykke til Lenke til kommentar
kaian Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Hei. Jeg er litt usikker på om dette bildet er noe. Er det for mørkt? Noen som har noe å si? Pent bilde. Litt kjedelig kanskje? Her har jeg justert curves litt: Lenke til kommentar
Tore Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Gjorde en rask redigering jeg også, uten at jeg synes det gjorde noen forskjell... Mangler et fremtredende motiv, prøv å plasser horisonten lengre opp eller ned neste gang, når horisonten kutter midt i bildet vet man ikke om det er himmelen eller bakken som er motivet... Men er et landkapsbilde, trenger ikke nødvendigvis et spesielt motiv, å et bra minne fra turen for deg.! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå