RamGuy Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Jeg lurte på om noen kunne liste opp noen fine nettsider hvor det er mulig å kunne sende gratis SMS/MMS på nettet.. Benytter meg av Telenor Djuice sine egne sider, men de 30gratise SMS'ene fyker stygg fort.. Liker helst å sende meldinger via nettet når jeg sitter ved PC-en, eller har den lett tilgjengelig, isteden for å kaste bort penger på kontantkortet.. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Eg sleng meg på denne, har leita lenge no, men finn berre sånne "30sms iløpet av ein månad". =/ Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Gulesider.no 10 gratis hver dag!! Drit bra! Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 6. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) Gulesider.no10 gratis hver dag!! Drit bra! 8094442[/snapback] 5står det hos meg.. Hvordan er det med reklame? Følger det med en haug av reklame når du sender fra GuleSider.no? Eller er det reklamefritt? EDIT: Blir 10 etter man har registrert.. Endret 6. mars 2007 av RamGuy Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Er null reklame.. Drit bra side! Lenke til kommentar
bouncer123 Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 www.inpoc.no er jo ett alternativ. freeesms.no var vel før, men vet ikke om det er oppe nå på ett annet domene. Lenke til kommentar
frowen Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 www.ung1881.no. Registrer deg og du kan sende. Greit system, men minus for at det kommer reklame i meldingen du sender. Ikke at det er store saken... Lenke til kommentar
fox Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 www.biip.no gratis, utallige sms'er Lenke til kommentar
aspic Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 www.biip.no gratis, utallige sms'er 8099189[/snapback] Nei, der er det 5 gratis kvar månad om du er registrert, 25 kvar månad om du har bilete og uttallig om du har betalt litt for å bli en såkalla "pluss". Lenke til kommentar
fox Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 åå? Sist gang jeg brukte biip.no var halvt år siden ca.. De har endret på det ja.. Jeg får bare beklage Lenke til kommentar
MercedesMotor Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 åå? Sist gang jeg brukte biip.no var halvt år siden ca.. De har endret på det ja.. Jeg får bare beklage 8099671[/snapback] FOX, kunne du være så snill og skifte bilde? Jeg kommer nok til å teipe et ark på venstre side hver gang jeg er på diskusjon forumet... Lenke til kommentar
fox Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Gjør det Det er poenget med avataren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå