Thor. Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Hei. Jeg er på jakt etter et script som man kan laste opp filer på opptil maks kanskje 5 mb, jeg håper noen her kan hjelpe meg med å finne et script som kan komunisere med mitt nylagde phpbb-forum, man skal da kunne laste opp filer og også (helst) motta bb-kode om mulig. Noen som har et slikt script på lager? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Opplastningsstørrelse bestemmes av php.ini og er by default satt til 2MB. Med nylagde-phpbb-forum, mener da du at DU har laget det? Ellers finnes det vel mange addons til phpbb. Jeg trodde at det allerede var en filopplastningsfunksjon med phpbb, men kanskje det er noe andre greier. =/ Men hva mener du med å motta bbcode? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 6. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) Ja det er greit, forumet er hostet hos hotserv.dk og jeg kan modifisere det som jeg vil. Det ser ut til at det kanskje er nok om jeg må aktivere selv. Sann at kun de få personene som forumet er laget for skal benytte seg av tjenesten. Kanskje en grense på xx mb per bruker. Forumet kjører på 1.hotserv.dk mens upload og fillagring skjer på 2.hotserv.dk om du skjønner. Jeg tror ikke jeg kan lage en bruker per person på ftp,da må de lage selv edit: motta bbcode mener jeg slik som på imageshack, etter velykket upload av bildet får de link til bildet med ferdig img tag, bare som litt luksus Endret 6. mars 2007 av Thor. Lenke til kommentar
Quattro7 Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 (endret) Bruk PHP til å opprette en mappe under registrering. Endret 7. mars 2007 av Quattro7 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå