Gå til innhold

Er det HDCP på Gainward GF 8800GTS 320MB GDDR GS?

1080p

Anbefalte innlegg

Hei!

Kan noen hjelpe? Jeg har bestilte i går en PC på Komplett.no som har følgende grafikkort:

Gainward GeForce 8800GTS 320MB GDDR3 GS, PCI-Express, "BP8800GTS-320M-GS-TV-DD"

Dvs. "Golden Sample" versjon.

link:

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=331136&view=detailed

Jeg trodde dette hadde HDCP støtte, men nå skriver komplett.no i en mail at det ikke har det. Jeg har en mistanke om at Komplett.no tar feil, men HDCP er viktig for meg, så jeg setter stor pris på om noen kan si meg hva som er tilfelle, gjerne med en link til en side med info.

Takknemlig for raskt svar, siden PC'en sannsynlig blir satt sammen og sendt i morgen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel var jeg deg, ville jeg ikke kjøpt det kortet.

Alle 8800GTS kort klarer den hastigheten uteb problemer, og du kan lett klokke det hjemme, uten å måtte betale 400 kr ekstra.

Kjøp heller dette

Det er det samme kortet, abre et annet merke på det, men det kan som sagt klokke slett opp til den hastigheten på det fabrikkoverklokkede kortet du hadde tenkt å kjøpe.

Alle 8800 kort støtter HDCP bare så det er sagt ;)

Lenke til kommentar

Takk for info, spesielt det med HDCP-støtte!

Du har ikke tilfeldigvis en link til en side med slik info med Gainward sine kort?

Angående valg av kort, så ser jeg at det er dyrere nå, men i går når jeg kjøpte PC'en så kostet faktisk den overklokkede modellen ("Golden Sample") ca 100 kr mindre enn den ikke overklokkete (kr 2695,- vs kr 2799,-) på komplett.no. Dette, sammen med at jeg har null peiling på overklokking, avgjorde valget. Men takk for tipset!

Lenke til kommentar

Hvis de koster det samme, ville jeg selvfølgelig valgt et som er fabrikkoverklokket ;) Og hvis du absolutt ikke vil klokke selv, eller ikke kan det, og ikke er villig til å lære, så er de overklokkede eksemplarene greie, men for alle som er villige til å for eksempel følge en ca. fem punkters guide, er det greit med de som er litt billigere og standard klokk ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...