Harvest Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Skal brenne masse bilder over på en DVD-R, men jeg får beskjed om at jeg må sette inn en tom disk, og disken er jo tom siden den er helt ny. Hva kan være problemet? Lenke til kommentar
BearCat Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Navn og nummer på brenner ? navn og nummer på media ? Lenke til kommentar
Zumcern Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Støtter brenneren din DVD-R? Lenke til kommentar
Harvest Skrevet 7. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2007 (endret) Brenneren min er HP DVD Writer & CD-Writer...og oppdaga til slutt at den støtter DVD+R og DVD+RW. Dumt å sjekke på forhånd... hehe. Ikke mulig å laste ned noen brenneprogrammer for å få brent DVD-R-plater? Har liten peil på slikt... Endret 7. mars 2007 av Harvest Lenke til kommentar
Polarbastard Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Ikke mulig å laste ned noen brenneprogrammer for å få brent DVD-R-plater? 8103914[/snapback] Dessverre Hvis den ikke støtter -R/-RW så er det lite annet du kan gjøre enn å benytte +R/RW plater Lenke til kommentar
Harvest Skrevet 7. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2007 Ok. Da har jeg hvertfall lært hva jeg skal kjøpe neste gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå