The_Lozer Skrevet 7. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2007 Når jeg skal sende mail fra min lokale maskin (windows) med php og apache må jeg spesifisere utgående smtp-forbindelse... På en annen side, hvis jeg ikke gjør det så får jeg en kraftig feilmelding, så kanskje ikke det er problemet ditt likevel :/ 8099947[/snapback] hvem side måtte du spesifisere smtp port på? 8100165[/snapback] Jeg setter smtp enten i php.ini, da gjelder den for alle skript eller jeg bruker som regel ini_set("SMTP", "min.utgående.mailserver"); i filen som parser og sender epost. Og siden jeg har ngt som leverandør bruker jeg deres mailserver 8100644[/snapback] skal jeg f. eks skrive ini_set("SMTP", "localhost"); ? 8100852[/snapback] Localhost er en webserver, ikke en mailserver. Har du ngt som leverandør bruker du mail.broadpark.no, har du telenor kanskje det er mail.online.no eller noe slikt. Jeg bruker mail.broadpark..no 8100894[/snapback] hvordan kan jeg sette opp min egen mail server? Lenke til kommentar
ZoRaC Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 http://www.snapfiles.com/Freeware/server/fwmailserver.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå