Enigma123 Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Synes denne er helt klart den beste tv-relamen Sony har kommet med. http://www.us.playstation.com/Media?id=15928 Lenke til kommentar
Anonym2007 Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Jeg så denne reklamen for ett par dager siden eller noe. det er helt klart den beste reklamen. Hvis de fortsetter slik kan dette være ett bra skritt for ps3 reklamene. Tror at flere gamere, og "mannen i gata" blir mer interressert i spillene/ps3 når de ser slike reklamer, enn de andre. Lenke til kommentar
SuperMario Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Bra reklame og det er helt klart et bra spill. Sitter å spiller nå... Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Der snakkar me god reklame. Ikkje berre visar det kva PS3 er god for (så tidleg i livssyklusen) men og det forsåvidt flotte designet på maskina. Dei visar oss kva det er reklame for med ein gong. Kjempereklame! Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Tror at flere gamere, og "mannen i gata" blir mer interressert i spillene/ps3 når de ser slike reklamer, enn de andre. 8093297[/snapback] Jeg tror egentlig ikke mannen i gata er så interessert i motorstorm. Lenke til kommentar
Anonym2007 Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Tror at flere gamere, og "mannen i gata" blir mer interressert i spillene/ps3 når de ser slike reklamer, enn de andre. 8093297[/snapback] Jeg tror egentlig ikke mannen i gata er så interessert i motorstorm. 8094341[/snapback] Jeg mente sånn generelt, at disse reklamene har mer innflytelse på mannen i gata enn de andre reklamene. Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Glimrende.. Ikke mer å si enn det egentlig Lenke til kommentar
patham Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 En ny tråd for hver Sony reklame, det er det vi trenger Lenke til kommentar
HelteTeigen Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Der fikk faktisk jeg og lyst på ps3.... Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Der fikk faktisk jeg og lyst på ps3.... 8095068[/snapback] velkommen i klubben. Vi har møter tirsdag og torsdag. Du kan ta med deg kanelboller viss du vil. Men det er allerede surmelkskake. Neste møte skal vi diskutere hvordan vi kan forsvare sony sine håpløse markedsføringskampanjer på best måte. Etter det vil vi lære hvordan vi kan si til gjerrige Xbots som klager på prisen. "EARN MORE MONEY BITCH!" på mest provoserende måte. Spørsmål gåes via MGS og vil bli besvart av den allmektige Avaen når han ikke hører på gresset som har 10 000 dolby digitalkanaler. Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Der fikk faktisk jeg og lyst på ps3.... 8095068[/snapback] velkommen i klubben. Vi har møter tirsdag og torsdag. Du kan ta med deg kanelboller viss du vil. Men det er allerede surmelkskake. Neste møte skal vi diskutere hvordan vi kan forsvare sony sine håpløse markedsføringskampanjer på best måte. Etter det vil vi lære hvordan vi kan si til gjerrige Xbots som klager på prisen. "EARN MORE MONEY BITCH!" på mest provoserende måte. Spørsmål gåes via MGS og vil bli besvart av den allmektige Avaen når han ikke hører på gresset som har 10 000 dolby digitalkanaler. 8095202[/snapback] Hhiihihihihihihi.. Sitter den almektige på sin egen lille trone der eller noe slikt? Og har han en slik batman-telefon som han bruker når han snakker direkte til Sony slik at han vet så mye som ingen andre vet? Nei vet du hva.. Den posten din der Bromle "made my day" som de sier på godt norsk Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 hahahaa Men husk på at det er knallharde opptakskrav for å bli med i klubben: Søkeren må: 1. skrive "Halo sucks ass" 1000 ganger på ett A4 ark. 2. Overleve en natt med Crazy Ken 3. Nappe skallen til Phil med pinsett (10 timers jobb) 4. Lage virus som slår ned LIVE nettverket til MS 5. Få takk i alle kopier av halo 3, og slette disse. og sist men ikke minst 6. må kunne ramse opp minst 1000 ps1 spill og 1500 ps2 spill. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) Batman mobil er så 1990s.....Han har jo opperert inn egen cell chip i nakken, så sony kan laste ned tankene hans og de kommuniserer på det viset. Det er derfor det ikke er noe offisielle headset til PS3, de bruker tanketeknologi. Headset er SÅÅÅÅ last gen. Edot: Leste posten til MGS, made my day. 1000 ganger på 1 A4 ark er en utfordring. Men jeg klarte da nappe hode til harrison på 3 timer. Siden jeg har god erfaring i å nappe små ting med pinsett. *ser på mens rommet blir helt stille......................................* .........................eeeh, jah............ Endret 6. mars 2007 av Bromlexl Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Hmm.. Ble litt redd her nå. Er det denne klubben som skal sørge for at alle 360'er forsvinner inne året er omme? Slik at den almektige får rett i sine påstander om at 360 ikke vil eksistere i 2008? Tror jeg må sette en lås på boxen min jeg.. Kanskje skaffe meg en safe PS! 1000ganger på ett A4-ark ja.. Da skal dere skrive med liten skrift gitt Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Skal si denne tråden skeiet ut fort. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Vel du kan låse den inne så mye du vil, den kan ikke unslippe the "death ray" Eller som vi liker å kalle den "Red ring of doom ray" som den da praktisk talt er. Den har blitt testet ut i diverse strøk med veldig posetive tall. Å den vil gå verdensomspennde til høsten. Da alle 360 vil lyse den koselige røde fargen som alle er så glad i. Som vist i Dogma så kan ikke universet eksistere vis gud har feil. Så vi jobber overtid. Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Selv om hele greia er off topic, er jeg indignert over at ingen har nevnt noe om hva vi har igjen for alt blod, svette og lattertårer vi legger igjen her inne på forumet. Jeg trodde det var en kjent sak at samtlige av 'forsvarerne' i Sonys PR korrigeringavdelings forumutrykkningsteam har veggene tapetserte med Bravia 1080p REALHD skjermer.. En sendes for hver latterliggjorte påstand. Jeg er på jakt etter takstativ til Bravia.. Finnes det? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Flott det jabbe kjerringer Men ja, dette er god reklame. Dette er koselige saker eg vil se på TV Eg vil spille Motorstorm nu. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå