Goranlol Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Hei, eg skal ha arbeidsveke og lengter etter ein databutikk i bergensområdet. Ja eg har søkt men finner kun butikker i Laksevåg og lignande plasser som er litt for langt borte frå sentrum. Så er det nokon bergensere som veit om det er nokon databutikkar i sentrum (eller i nærheten). Beklager for blandingen av nynorsk og bokmål. Lenke til kommentar
knert Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 zoex.no. vet ikke om de tar imot da. værdt og prøve Lenke til kommentar
Goranlol Skrevet 7. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2007 (endret) Ok, takk for hjelpen=) Nokon andre som veit om nokon butikkar? Endret 7. mars 2007 av Crossed Lenke til kommentar
Goranlol Skrevet 8. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2007 Eg veit dette er ein dobbelpost, men det haster veldig. Eg må ha ein jobb til i morgo. ingen som veit om nokon databutikkar i bergen eller åsane? iallefall i nærheten? Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 (endret) Datakjeden? Elkjøp? Expert? Edit: Men de ligger kanskje ikke i sentrum. Edit2: Ser ut som Expert har en i sentrum, men de har kanskje ikke det du er på jakt etter. jeje.. Endret 8. mars 2007 av klilleng Lenke til kommentar
Goranlol Skrevet 8. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2007 er ikke akkuratt expert eg er ute etter, tenkte meir på ein butikk som selger og reparer datamaskiner, ein litt skikkelig butikk. datakjeden kvar er den då? Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 er ikke akkuratt expert eg er ute etter, tenkte meir på ein butikk som selger og reparer datamaskiner, ein litt skikkelig butikk. datakjeden kvar er den då? 8109580[/snapback] Vet ikke, sjekk www.datakjeden.no Lenke til kommentar
Goranlol Skrevet 8. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2007 Laksevåg er litt langt borte, har mulighet til å komme til bergen busstasjon og gå derfra, men kan gå av på sandviken eller på åsane. ingen butikker i nærheten? tror det er en butikk i nærheten av kløverhuset. skal ta ein busstur til bergen i morgen. så post frem til da! Lenke til kommentar
hsds Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Det ligger en på Minde, rett ved Sleire Kiosk. Kommer ikke på noe navn i farten.. Du kan da alltids ta overgang med bussen? Lenke til kommentar
Goranlol Skrevet 8. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2007 kan det ja, sleire kiosk? er dette i nærheten av den kvite drittskolen? kusinen min gikk der, gammel skole den har vert på nrk og noe sånt for den ikke ble vedlikeholdet. den er i nærheten av brann-stadion? i såfall er det i nærheten av den skolen? Lenke til kommentar
un0kai Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Det er, eller var, en databutikk i komediebakken, det er rett ved sentralbadet. Fyren jeg traff på når jeg var innom hadde overhodet ikke peiling på data og de har svindyre priser på allt. Men det er iallefall en databutikk i sentrum, kansje.. (er et par år siden jeg var der) Lenke til kommentar
Goranlol Skrevet 8. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2007 Ok, skal en tur til bergen i morgen så skal eg søke litt nå, og håpe på at noen andre her inne vet noe. ellers må eg jobbe på en kjedelig plass:( men takk for responsen så langt! Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Det er, eller var, en databutikk i komediebakken, det er rett ved sentralbadet. Fyren jeg traff på når jeg var innom hadde overhodet ikke peiling på data og de har svindyre priser på allt. Men det er iallefall en databutikk i sentrum, kansje.. (er et par år siden jeg var der) 8109904[/snapback] IQ computer, host host. Kjøpte min første Commodore 64 der... Lenke til kommentar
ss1108 Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Den het IQ Computer og er nedlagt. Jeg handlet hos Absolutt Data og de var bra, men de er også borte. Her er linken til gule siders dtafirmaer i Bergen Lykke til http://www.gulesider.no/gs/categoryList.c?q=data+bergen Det meste er systembedrifter. det er ikke så mange databutikker i byen lengre. Steinar Lenke til kommentar
Goranlol Skrevet 8. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2007 (endret) Men eg tror dei har gått konkurs. Den skolen eg snakker om hete fridalen tror eg. er data oppdrag i nærheten av den? Edit: Nå vet eg kor data oppdrag er, men går det busser dertil ofte? noen som har link til rute? er litt slit å ta bussen først en time så opp der hver dag i en uke. men noen som vet noe om den butikken som er/var i nærheten av kløverhuset? Endret 8. mars 2007 av Crossed Lenke til kommentar
9hdoksaet4 Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 (endret) Dataoppdrag er butikken som hsds tenker på. Den ligger rett ved Sleire kiosk. De er vel det en kan kalle databutikk siden de selger datautstyr, og ikke en elektrobutikk. Edit: Alle busser som går til Nesttun går forbi der, så det går busser dertil hvert 10. minutt. Endret 8. mars 2007 av 9hdoksaet4 Lenke til kommentar
Goranlol Skrevet 8. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2007 Tusen takk for infoen! Da har eg fleire butikker å besøke å prøve å finne jobb hos! skal ta å sende dem en email. Lenke til kommentar
hsds Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 (endret) Fridalen skole er i nærheten ja.. Dataoppdrag ligger nærmere Rema 1000 på wergeland. Ønsker deg lykke til Er dessverre ikke så mange som gidder å ha en inne for en ukes tid, men kanskje du er heldig? Bare hvis at du er genuint interrisert osv så går det seg vel til! Endret 8. mars 2007 av hsds Lenke til kommentar
Goranlol Skrevet 8. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2007 Fridalen skole er i nærheten ja.. Dataoppdrag ligger nærmere Rema 1000 på wergeland. Ønsker deg lykke til Er dessverre ikke så mange som gidder å ha en inne for en ukes tid, men kanskje du er heldig? Bare hvis at du er genuint interrisert osv så går det seg vel til! 8110257[/snapback] Takker har funnet ut ca. hvor det er nå. (ca. på andre siden av veien av rema?) Har sendt dem en email og presentert meg selv, og litt info om hva som kan skje. Dei kan jo kose seg med tanken på at eg ikkje har krav på lønn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå