just_me Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) mulig og sette opp to pc'er sån at de blir "en"? Endret 6. mars 2007 av just_me Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 usikker på hva du mener.. slik at du styrer begge maskinene fra 1 maskin? Lenke til kommentar
just_me Skrevet 7. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2007 sån at jeg kan kjøre et os på begge, to hk og et os Lenke til kommentar
Mr Burns Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 sån at jeg kan kjøre et os på begge, to hk og et os 8096390[/snapback] Ja, det er nok mulig, men for alle praktiske formål er nok svaret likevel nei... Du må nok finne en variant av linux, eller så må du lage det selv. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Det eneste jeg kommer på er å sette opp et cluster. Lenke til kommentar
Terrasque Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 http://openmosix.sourceforge.net/ næremste jeg kan komme på i farten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå