Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Total Frys ved innloggingsvindu...

Anbefalte innlegg

Var på et LAN for noen dager siden og opplevde at strømledningen ble trukket ut en 4-5 ganger ved et uhell :nei:

Skulle slå på dataen i dag og oppstarten gikk greit. Da jeg kom til innloggingsvinduet så frøs hele maskina etter noen sekunder. Prøvde igjen og akkurat det samme skjer. Har en misstanke om at det er harddisken som har fått det skikkelig siden jeg også under oppstart får denne meldingen om en feil i en av partisjonene og at Windows skal gjennomgå en sjekk av noe slag. Noen som vet mer sikkert enn meg hva problemet er?

Hvis det er harddisken, som jeg tror, da er det jo ingenting annet å gjøre en å kjøpe en ny, men vil jeg likevel klare å få overført filene fra den gamle til den nye, for jeg har MYE der som jeg MÅ ha...

Joakim

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok, Nå har den feil på Partisjons-meldingen kommet bort og jeg kom meg faktisk inn på dataen. Restarta og sjekket om det gikk igjen. Partisjons-meldingen var fortsatt borte, men maskina hang seg opp. Det er ikke virus, scanna maskina og ingen virus ble funnet... :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...