Kenneth Solfjeld Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Med fare for å bli skutt med øks for at jeg ikke har trålet andre tråder: Jeg har litt problemer med å få overført ett gammelt konsertopptak av bandet mitt sin opptreden på Ungdomshuset i København. Dette unike opptaket er gjort med et Video 8 kamera, men jeg har fått lånt meg et Hi8 for å overføre til PC--> DVD. Jeg er helt grønn på dette feltet, men jeg har koblet kameraet fra s-video utgangen til VI/VO på mitt X1900XTX skjermkort. Prøver å recorde med Movie Maker, men bildet er sortvitt og blir dratt utover med med horisontale striper, som om noen har sendt en melding fra en annen planet. Noen tips? Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 6. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2007 En liten bump i tråden. Jeg har satt satt videodekoder til PAL-B i stedet for NTSC. Dette medførte til klart bilde, men fortsatt i er bildet strukket ut i en bred, smal stripe.. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Har du muligheten for en screenshot? Og, har du samme problemet om du kobler maskinen til TV'en? Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 11. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2007 Har prøvd å ta screenshot, men ruta blir svart. Har ikke samme problemet når jeg kobler kameraet på tven. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå