Litejk Skrevet 6. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2007 Flere gode forslag her! Sleng innpå! Lenke til kommentar
sixx Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) Noe dyrt i hvert fall. Det er det viktigste. Det verste damer veit er menn som er sparsommelige med gaver til dem. 8092746[/snapback] har aldri kjøp en så fryktelig dyr gave, så går litt billig til verks... CD... En cd er hvertfall noe jeg vet at alle blir glad for å få! hva er vel ikke bedre enn musikk Kino bilett med deg og hun... filmer...da kan du å dama di se film sammen. kosli bamse....da trur dama at du er en omtenksom kis og sånn:P haha Edit av mod: nei, vi oppfordrer ingen til å kjøpe ulovlige narkotiske stoffer. Endret 7. mars 2007 av darkness| Lenke til kommentar
Heretique Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 En fin genser, noe blomster, en helaften med massasje og god mat og film. 8093147[/snapback] Det er nok bra det, men støtter ikke film! Det er bare usosialt! Det er domt å ser film , for da er man mer opptatt av filmen enn personene som er der Men skal ha en slik på ettårsdagen vår tenkte jeg, som er om ca en måned 8093176[/snapback] Film blir ikke nødvendigvis usosialt.. Det kan jeg love deg Lenke til kommentar
Super-E Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Hva med å ta henne med bort en helg? Til f.eks London,Paris eller Roma om det var så at du hadde penger til det. Eller så kan du ta henne med på en dag med rafting. Dette er i alle fall sosialt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå