Gå til innhold

Hva skal en gi til sin kjære?

Litejk

Anbefalte innlegg

Jeg lurer litt på , hva skal jeg kjøpe til min darling?

Er av den litt gavmilde typen, og etter å ha kjøpt en dyr panne til moren min lurer jeg på om jeg bør skjemme bort damen også litt.

Noen forslag utenom smykker, dildo,sexy undertøy o.l?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er av den litt gavmilde typen, og etter å ha kjøpt en dyr panne til moren min lurer jeg på om jeg bør skjemme bort damen også litt.

8092629[/snapback]

Noe dyrt i hvert fall. Det er det viktigste. Det verste damer veit er menn som er sparsommelige med gaver til dem.

Lenke til kommentar

Pynt, et fint diamant kjede. Belte i diamanter. Tøft bilde.

Gavekort på noe hyggelig som tur eller lignende.

Eller du kan la vær og kjøpe noe til dama og sende pengene til meg^^

edit: postet av tmolberg: FAENS storebror som alltid skal logge på -__-

Endret av kpolberg
Lenke til kommentar
En fin genser, noe blomster, en helaften med massasje og god mat og film. :)

8093147[/snapback]

Det er nok bra det, men støtter ikke film! Det er bare usosialt! Det er domt å ser film , for da er man mer opptatt av filmen enn personene som er der ;)

Men skal ha en slik på ettårsdagen vår tenkte jeg, som er om ca en måned :w00t:

Lenke til kommentar

Er det en god film så er det bra. Er det en dårlig en så kan jo man bare rote til man går lei. Eller det kan vel man gjøre uansett :innocent: En film trenger ikke å være usosialt, vist du ikke er typen som hysjer hver gang noen sier noe. Sånne hater jeg :nei:

Lenke til kommentar
Er det en god film så er det bra. Er det en dårlig en så kan jo man bare rote til man går lei. Eller det kan vel man gjøre uansett  :innocent: En film trenger ikke å være usosialt, vist du ikke er typen som hysjer hver gang noen sier noe. Sånne hater jeg  :nei:

8093189[/snapback]

Klart jeg ikke er den typen, er mer den typen som ikke følger med på filmen :cool:

Lenke til kommentar

8092629[/snapback]

Hvorfor ikke smykker? Nå aner jeg ikke hvor lenge dere har vært sammen, men damer synes det er fint med en ring eller et armbånd eller klokke etc som minner dem om .. deg.

Evt finnes det jo gavekort til spa. Plukk henne opp etterpå, og server henne en god middag (eller dra på restaurant om du er kløne på kjøkkenet).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...