Litejk Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Jeg lurer litt på , hva skal jeg kjøpe til min darling? Er av den litt gavmilde typen, og etter å ha kjøpt en dyr panne til moren min lurer jeg på om jeg bør skjemme bort damen også litt. Noen forslag utenom smykker, dildo,sexy undertøy o.l? Lenke til kommentar
Drillo Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Jeg lurer litt på , hva skal jeg kjøpe til min darling? Er av den litt gavmilde typen, og etter å ha kjøpt en dyr panne til moren min lurer jeg på om jeg bør skjemme bort damen også litt. Noen forslag utenom smykker, dildo,sexy undertøy o.l? 8092629[/snapback] Noe dyrt i hvert fall. Det er det viktigste. Det verste damer veit er menn som er sparsommelige med gaver til dem. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Noe dyrt i hvert fall. Det er det viktigste. Det verste damer veit er menn som er sparsommelige med gaver til dem.8092746[/snapback] Ja alt damene tenker på er prisen Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 6. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2007 Klart , jeg er ikke fattig, så kom med alle mulige forslag , men ikke for svær pris da! Lenke til kommentar
Solid Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Et esel er kjekt å ha, og veldig søtt. Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Gavekort på sex med meg. relativt kostbart. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Gi henne en "skarpskåren" tunge du Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 En fin genser, noe blomster, en helaften med massasje og god mat og film. Lenke til kommentar
kpolberg Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) Pynt, et fint diamant kjede. Belte i diamanter. Tøft bilde. Gavekort på noe hyggelig som tur eller lignende. Eller du kan la vær og kjøpe noe til dama og sende pengene til meg^^ edit: postet av tmolberg: FAENS storebror som alltid skal logge på -__- Endret 6. mars 2007 av kpolberg Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 6. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2007 En fin genser, noe blomster, en helaften med massasje og god mat og film. 8093147[/snapback] Det er nok bra det, men støtter ikke film! Det er bare usosialt! Det er domt å ser film , for da er man mer opptatt av filmen enn personene som er der Men skal ha en slik på ettårsdagen vår tenkte jeg, som er om ca en måned Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Er det en god film så er det bra. Er det en dårlig en så kan jo man bare rote til man går lei. Eller det kan vel man gjøre uansett En film trenger ikke å være usosialt, vist du ikke er typen som hysjer hver gang noen sier noe. Sånne hater jeg Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 6. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2007 Er det en god film så er det bra. Er det en dårlig en så kan jo man bare rote til man går lei. Eller det kan vel man gjøre uansett En film trenger ikke å være usosialt, vist du ikke er typen som hysjer hver gang noen sier noe. Sånne hater jeg 8093189[/snapback] Klart jeg ikke er den typen, er mer den typen som ikke følger med på filmen Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Kjøp sånn kit for å lage dildo av din egen penis. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 6. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2007 Kjøp sånn kit for å lage dildo av din egen penis. 8093220[/snapback] Jepp, bundy poster= Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Jeg var seriøs, men jaja. Har du ikke nok selvtillit til å ta en model av lillemann så får du vel la være. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Jeg tenkte du ville at hun skulle ha den i hylla. Lenke til kommentar
jpsalvesen Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Jeg lurer litt på , hva skal jeg kjøpe til min darling? Er av den litt gavmilde typen, og etter å ha kjøpt en dyr panne til moren min lurer jeg på om jeg bør skjemme bort damen også litt. Noen forslag utenom smykker, dildo,sexy undertøy o.l? 8092629[/snapback] Hvorfor ikke smykker? Nå aner jeg ikke hvor lenge dere har vært sammen, men damer synes det er fint med en ring eller et armbånd eller klokke etc som minner dem om .. deg. Evt finnes det jo gavekort til spa. Plukk henne opp etterpå, og server henne en god middag (eller dra på restaurant om du er kløne på kjøkkenet). Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Kjøp henne en t-skjorte fra PhatRags. En hvor det står noe gøyalt, som hun kan vise til alle vennene sine. Det er vel nødt til å falle i smak. Selv har jeg en selvlage t-skjorte som det står "AKTA RETARD" på. Den er morsom som fy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå