ZeBuLoN@☂ Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Har lastet ned nyeste versjon av VLC mediaplayer. Har imidlertid et problem, jeg får ikke bilde på de filene jeg spiller av, bare svart skjerm og lyd. har Windows Vista. Filene jeg har prøvd er img,iso.. Noen som vet en løsning? Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Høres ut som du mangler diverse codeks. Prøv heller med m-player (Sjekk ut siden for hurtigtaster) DOWNLOAD M-PLAYER Lenke til kommentar
ZeBuLoN@☂ Skrevet 6. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2007 Prøvde Mplayer, men den fungerte ikke. Mulig den ikker er vistakompatibel. Når jeg klikker på mplayer fila, flasher bare vinduet et sekund og så skjer det ingen ting. Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Du må velge en fil, og så velge åpne i m-player Lenke til kommentar
gustav Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) Prøv dette: Åpne VLC Klikk på "settings" og velg deretter Preferences... Klikk på + ved video og marker Output modules. Huk av "advanced options i nedre høyre hjørne. Set Video output module til "windows GDI" (du kan eventuelt prøve å sette den til “DirectX“ eller “OpenGL”, hvis ikke det første alternativet funket). Dette funket hos meg. Endret 6. mars 2007 av gustav Lenke til kommentar
ZeBuLoN@☂ Skrevet 6. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2007 Mplayer funker fint den, men hvor er menyalternativene til spilleren? Når det gjelder Vlc player så fungerer den også etter tipset fra gustav Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Hvis du liker m-player (noe jeg gjør) så kan du sjekke sidene. Men her er de vanligste snarveiene: Start/stop = space Pause = p Volum = 0/9 (tror jeg, er noe i nærheten) Spol frem/tilbake = Pil høyre, pil venstre Spol langt frem/tilbake = page up / page down Quit = esc / q Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå