Gå til innhold

Xbox Live - Dårlige Tapere


Anbefalte innlegg

skjønner ikke helt hvorfor folk skal oppføre seg sånn i det heletatt. er jo bare et spill.. og med spill så skal man ha det moro og ikke være for særiøse. men som sagt så er det bare sånn, noen er dårlig tapere og andre vil bare ha det moro og spille et nydelig laget spill som GoW :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg blir alltid kicka fordi jeg dreper 1 til 3 stk med chainsawen, og fordi dem whiner om jeg camper osv.

 

Og dem sier att chainsawen skal ikke brukes i nærkamp, men i h...... når kan man bruke chainsawen da? på langdistanse, folk er tragiske på nett. Dårlige tapere sier bare jeg

Chainsawen er jo lov og dem sier bare shotgun er lov i nærkamp  :tease:

8095429[/snapback]

 

Må innrømme at når noen dreper meg med tagging, slåing, eller aller værst: chainsawen, så bli jeg skikkelig frustrert! :mad: Den er alt for god, og er satt inn bare for noober!

Lenke til kommentar
Jeg blir alltid kicka fordi jeg dreper 1 til 3 stk med chainsawen, og fordi dem whiner om jeg camper osv.

 

Og dem sier att chainsawen skal ikke brukes i nærkamp, men i h...... når kan man bruke chainsawen da? på langdistanse, folk er tragiske på nett. Dårlige tapere sier bare jeg

Chainsawen er jo lov og dem sier bare shotgun er lov i nærkamp  :tease:

8095429[/snapback]

 

Må innrømme at når noen dreper meg med tagging, slåing, eller aller værst: chainsawen, så bli jeg skikkelig frustrert! :mad: Den er alt for god, og er satt inn bare for noober!

8097032[/snapback]

 

Det synes jeg er feil. Når du lar en person komme såpass nære deg, at han kan chainsaw deg, så har han fortjent å drepe deg. Enkelt og greit.

Lenke til kommentar

Dårlige tapere er en ting, det kan jeg leve med, jeg gidder bare ikke å høre på det. Det som irriterer meg er dårlige vinnere, som gauler "you suck" osv. bare fordi man har en dårlig runde.

 

Det går opp og ned, noen ganger eier man og andre ganger går det ikke så bra. I GoW spesielt har det mye å si hvem man er på lag med.

Lenke til kommentar

Jeg spiller bare med norske spillere, nettop fordi de IKKE stikker av!

 

Mange norske spillere har sine egne "grupper" og spille med, og går derfor ofte inn i spill i vente på invite fra noen andre.

 

At folk stikker fordi de blir sure har jeg bare opplevd 2-3 ganger siden Launch.

 

At Host kicker folk har VELDIG ofte noe med at de venter på noen andre eller ar folk ikke orker at andre skriker når de taper.

 

Har fremdeles til gode å møte en nordmann i dette spillet som er værre enn mange amerikanere f.eks.

Lenke til kommentar
Jeg spiller bare med norske spillere, nettop fordi de IKKE stikker av!

 

Mange norske spillere har sine egne "grupper" og spille med, og går derfor ofte inn i spill i vente på invite fra noen andre.

 

At folk stikker fordi de blir sure har jeg bare opplevd 2-3 ganger siden Launch.

 

At Host kicker folk har VELDIG ofte noe med at de venter på noen andre eller ar folk ikke orker at andre skriker når de taper.

 

Har fremdeles til gode å møte en nordmann i dette spillet som er værre enn mange amerikanere f.eks.

8097264[/snapback]

Hør hør.. Er ikke værre enn å være selektiv med hvem man har på vennelista og bare spille private games..

 

Når vi samler gjengen i Gears så pleier de fleste spille minimum ett par timer. Det er lite eller ingen surmuling og stemingen er vanligvis helt på topp.

 

Det er selvsagt mye banning og steiking, men det går ikke ut over noen av de som spiller. Hører selvsagt med at vennlig trashtalking er en viktig faktor i morsom online-spilling.

 

Personlig må jeg alltid kommentere at f.eks Lordfighter bruker jukseknappen litt for ofte :innocent:

 

De eneste jeg blir irritert over er folk som granat-tagger gang på gang når det er 3 mot 1 f.eks. Det synes jeg er helt hinsides irriterende. Tenker da på at de som er i overtall bruker slike "feige" metoder i det som kun er spill for morro. Hadde det vært en turnering hadde jeg nok ikke blitt irritert.

Lenke til kommentar

Halo 2 er en Stor Skurk, men jeg har bare opplevd dette med norske spillere.

 

Amerikanere og alle andre som ikke er norske, som jeg har på vennelista, sitter og spiller i flere timer.

Mens Norske stikker så snart de dauer =/ Er Veldig Frustrerende.

 

Crazy King X eller noe, er den verste jeg har spilt mot noengang =/

Lenke til kommentar
Jeg blir alltid kicka fordi jeg dreper 1 til 3 stk med chainsawen, og fordi dem whiner om jeg camper osv.

 

Og dem sier att chainsawen skal ikke brukes i nærkamp, men i h...... når kan man bruke chainsawen da? på langdistanse, folk er tragiske på nett. Dårlige tapere sier bare jeg

Chainsawen er jo lov og dem sier bare shotgun er lov i nærkamp  :tease:

8095429[/snapback]

 

Må innrømme at når noen dreper meg med tagging, slåing, eller aller værst: chainsawen, så bli jeg skikkelig frustrert! :mad: Den er alt for god, og er satt inn bare for noober!

8097032[/snapback]

 

Så den er altfor god ja, og den er ikke satt inn for noober bare så det er sagt.

Chainsawen eier, chainsawen går inn i gameplayet. Vil ikke bare drepe locust med chainsawen på singleplayer.

 

Jeg synes det er gøy å høre dem begynner å "grine" att jeg bruker chainsawen, sier en ting til letteid :thumbup:

Eller for å si det rett ut kaller du meg "noob" :tease:

Lenke til kommentar
Så den er altfor god ja, og den er ikke satt inn for noober bare så det er sagt.

Chainsawen eier, chainsawen går inn i gameplayet. Vil ikke bare drepe locust med chainsawen på singleplayer.

 

Jeg synes det er gøy å høre dem begynner å "grine" att jeg bruker chainsawen, sier en ting til letteid :thumbup:

Eller for å si det rett ut kaller du meg "noob"  :tease:

Forksjell på og bruke den av og til, slik som alle andre våpen, og å løpe rundt med saga oppe 98% av tiden som det ser ut som du gjør utifra det du skriver...

 

Sånne som sistnevnte gidder jeg rett og slett ikke og spille med, fordi de bruker INGEN andre våpen, og er derfor utrolig kjedelige spillere.

 

(JA! Jeg vet at og drepe en med saga oppe er lett, og det er heller ganske få som prøver og sage meg som overlever)

Lenke til kommentar
1: Det er en sag, ikke en magnet.

2: Når man sager, blir man ikke en gud. Man kan fortsatt få en sniper kule i hode.

3: Ett skudd i trynet med hagla på en halv meters avstand senker ikke saga.

4: Man kan stå BAK folk uten at de vet du er der og kan sage deg hvis de bare starter opp saga.

Lenke til kommentar

Spiller man mot noen som bare bruker chainsaw, får man gratis kills omtrent... Bare bytt ut hagla med enten Lancer eller pistolen, så får de aldri opp sagen sin. Enklere enn det er det ikke :!: Eneste problemet er de som gjemmer seg bak hjørner, det er bare feigt og kjedelig.

Lenke til kommentar
Det finnes ikke noe jeg liker ved den saga. Om noen noensinne sager meg, blir jeg temmelig forbanna.

 

1: Det er en sag, ikke en magnet.

2: Når man sager, blir man ikke en gud. Man kan fortsatt få en sniper kule i hode.

8107205[/snapback]

 

1. Saga ER en magnet mot andre spillere. Rundt en sving, når noen står bak deg som Lakus sier osv. Ved litt lagg så kan det se ut som du treffer med hagla, men sga går fortsatt :hrm:

Endret av Are..........
Lenke til kommentar

Det er 4 type kamper i GOW jeg forlater:

 

- Når jeg har for dårlig oppkobling mot host'en. Type kamper hvor uansett hva du gjør blir du drept.

 

- Host'er som ikke bytter rundt på lagene når ene laget er helt overlegent i forhold til det andre. Type to-tre runder med 5-0 som resultat. Kjempe gøy for de som vinner konstant, men irriterende når du er på det laget hvor lag kammeratene dine løper inn i nærkamp med lancer mot hagle gang på gang :blink:

 

- Glitching / små-juksing :realmad: Bevege seg selv om de blir stunned av granater, mens de tråkker på skallen til en eller annen, hopper over ville avstander, gjør så folk eksploderer som de er skutt med hagle når de sager de osv osv osv. Det er forbanna irriterende, så da finner jeg heller noen andre og spille med.

 

- Drittunger som ikke klarer og slutte skrike i mic'en hele f'ings tiden :wallbash:

 

Så må en huske at de fleste har noen på vennelista si som de har det utrolig gøy sammen med, og gjerne forlater andre kamper for og spille sammen med. Og så lenge man sier i fra til alle at man forlater rommet så ser jeg ikke noe problem med det. Noen kamper er bare ekstra gøy med bra kommunikasjon og mye lættis trashtalk :love:

Lenke til kommentar
er noen ganger jeg stikkerp å ranked match i goeW. jeg er ikke veldig flink og vil ikke spille mot folk som er 200 ganger bedre enn meg. spiller med folk som er bedre, men ikke alt får gode, noen ganger så er det sånn at de spiller på lag bare får og drepe åss virker det som.

8124130[/snapback]

 

He he.. Det er vel hele poenget, å drepe motstanderen :)

Uansett, hvis man kommer inn i et ranked game og får juling så får man holde ut de minuttene uten å stikke syns jeg. Hvis man stikker så ødelegger man for alle de andre og hvis man ikke er god nok kan man heller holde seg til player match og øve seg der.

Jeg gir konsekvent "bad feedback" til de som stikker, og en ting jeg har lagt merke til er at de som stikker har lav gamerscore og er relativt uerfarne.

Lenke til kommentar

Spiller aldri GoW lenger, men i RB6 så er det generelt veldig godt miljø blant nordmennene.. Spiller stort sett bare med nordmenn, og da som oftest de samme (klanen og sånt), noe som funker fint.. Kicker vi noen er det som oftest pga. at det kan lagge når utlendinger er innpå serverne.

Lenke til kommentar
er noen ganger jeg stikkerp å ranked match i goeW. jeg er ikke veldig flink og vil ikke spille mot folk som er 200 ganger bedre enn meg. spiller med folk som er bedre, men ikke alt får gode, noen ganger så er det sånn at de spiller på lag bare får og drepe åss virker det som.

8124130[/snapback]

 

He he.. Det er vel hele poenget, å drepe motstanderen :)

Uansett, hvis man kommer inn i et ranked game og får juling så får man holde ut de minuttene uten å stikke syns jeg. Hvis man stikker så ødelegger man for alle de andre og hvis man ikke er god nok kan man heller holde seg til player match og øve seg der.

Jeg gir konsekvent "bad feedback" til de som stikker, og en ting jeg har lagt merke til er at de som stikker har lav gamerscore og er relativt uerfarne.

8126064[/snapback]

 

jeg spiller selvfølgelig 2-5 "matcher" first to 5. også stikker jeg. ikke midt i en game

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...