Submoose Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Jeg kjøpte nettopp disse brikkene. Jeg tok ut brikkene og plasserte dem i minne-slotene. Trykker på "på" knappen, PC'n starter, men ikke no skjermbildet. Prøver ALLE kombinasjoner, men ikke noe skjermbildet. Så prøver jeg å sette i en av de gamle brikkene i, i tillegg. Nå starter PC'n glad og fornøyd, men når jeg tar den ut så kommer ikke skjermbildet igjen. kan noen hjelpe meg med å finne ut hva som er galt? Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Er det på et P5B hovedkort? Prøv: Gå inn i bios meg kun gamlebrikkene i og sett minne spenningen til 2,1v. Lagre og slå av maskinen. Fjern gamlebrikken og sett in de nye. Lenke til kommentar
Submoose Skrevet 7. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2007 (endret) Er du synsk eller ? Ja det er et P5B kort, da prøver jeg det. Endret 7. mars 2007 av Submoose Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 han ser det lett i signaturen din da Lenke til kommentar
Submoose Skrevet 7. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2007 (endret) Tusen takk, heisann80 det virket! Endret 7. mars 2007 av Submoose Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå