madammim Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Hei. Har kjøpt meg en Logitech harmony 525 multifjernkontroll. Følger anvisningen som vist i Remote Software (7.0.2) Kommer forbi oppgradering av firmware som var vellykket, men så er det stopp. Får bare opp "unable to display content click next to continue", men ingenting skjer når jeg klikker "next". Har vært inne på sidene til Logitech, men fant ikke svar i deres FAQ. Prøvde å logge meg inn på sidene deres med mitt brukernavn/passord, men får opp samme beskjeden som i programmet. Kan det være at tjenestene deres er nede, eller er det jeg som har problemer med brannmur eller sikkerhetsinnstillinger? Hvis andre som har en harmony kunne prøve å logge seg på hadde jeg blitt happy. Kjører IE 7.0.5730.11, men har prøvd både Opera og Firefox. MVH. Lenke til kommentar
oasis Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 dette skjer med min harmony 525 også. noen som vet hva jeg kan gjøre? den er jo helt ubrukelig når jeg ikke får satt den opp... Lenke til kommentar
Snurrebassen Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Harmony skal nå har en gratis support hvor de snakker norsk (tror de holder til i Canada...). De er tilgjengelig fra 09.00 til 18.00 mandag til fredag. Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå