Skrollan Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 heisann... jeg har lyst på litt tilbakemeldninger på mitt kommende projekt her er åssen det kan bli seenes ut de røde dingsene er disse bryterene, det grønne fåran er LCD display, den runde i midten er nøkkelstarter fra clasern, de firkanta greiene på toppen er USb og de runde under er viftestyring... hva synes dere? ris og ros og forslag til endringer tas i mot Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Kan bli bra dette. Ser bra ut på tegningen hvertfall. Skal følge med her. Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 6. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2007 Kan bli bra dette. Ser bra ut på tegningen hvertfall. Skal følge med her. 8091975[/snapback] blir nok worklogg etter hvert Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 7. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2007 da har kabbet annkommet heimen... slik så det ut da det kom: inni: bak: det som satt i da jeg fikk det: da skal jeg bare kjøpe lakk og brytere så kan jeg begyne Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 9. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2007 da har det blirr worklogg åsså her... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Prikk likt kabinett som jeg også satt kloa i for rundt 9 måneder siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå