HansHG Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Har bestillt LCD display 20*4 hos Chippen.dk Har hørt at pakken bruker, noe Gåsebys lag tid gjennom tollen. Regner med at min ligger der nå. Men det jeg lurte på var om noen har noen linker til noen programmer til LCD display av typen: HD44780 8 Bit Parallel Interface ? Lenke til kommentar
jonhs Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Et program som heter LCD smartie er herlig.. Har ikke lcd selv, men kjenner en som har det. Sier det er dødsbra :smile: http://www.rendo.dekooi.nl/~fjbgp/smartie/smartied.htm Der har du linken Håper dette hjelper litt da :smile: Jon Lenke til kommentar
HansHG Skrevet 10. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2002 Hei Takk for linken. Men har sett en stand at det finnes et program som viser stats i spill som feks. CS og Q3. Noen som vet hvor jeg kan finne dem ? Lenke til kommentar
milkwood Skrevet 10. desember 2002 Del Skrevet 10. desember 2002 Quote: JungHanz skrev (2002-12-10 08:57):HeiTakk for linken.Men har sett en stand at det finnes et program som viser stats i spill som feks. CS og Q3.Noen som vet hvor jeg kan finne dem ? lcd smartie har støtte for det. har testet ALT (jeg har klart å finne) av lcd programmer og bruker nå igrunn for det meste bare lcd smartie. Lenke til kommentar
HansHG Skrevet 10. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2002 Ok Får teste når jeg kommer hjem. Sitter på skolen nå. Lenke til kommentar
haakon_d Skrevet 10. desember 2002 Del Skrevet 10. desember 2002 Quote: JungHanz skrev (2002-12-10 08:57):Men har sett en stand at det finnes et program som viser stats i spill som feks. CS og Q3. Quote: lcd smartie har støtte for det.har testet ALT (jeg har klart å finne) av lcd programmerog bruker nå igrunn for det meste bare lcd smartie. Test ut jaLCDs det er det desidert beste jeg har prøvd.. (har prøvd MANGE) Dette har støtte for alt du vil, pluss litt til, er lett å konfigurere, har ikke noe reklame og lignende. (min yndlingsfeature, som jeg lette etter et program som støttet er bandwith equalizer for winamp) programmet er genialt.. :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå