hoodoo Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) Hei, skal kjøpe en av disse to HPene: HP nx6325 pris 8.495,- og HP nc8430 pris 12.990,- Jeg driver kun med surfing, litt innom Office-og Photoshop som tyngste program. Jeg skal koble laptopen mot ekstern skjerm. Hvilken av disse to er best mot ekstern skjerm: det vil si støtter høyest oppløsning/til høyest frekvens? Endret 6. mars 2007 av hoodoo Lenke til kommentar
Opticane Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Hvor høy oppløsning skal du bruke da? Tviler på at du skal ha noe særlig høyere enn 1920x1200 (..?) og da er det jo hipp som happ, da begge støtter dette. Men er du uavhengig at å begrense deg på pris ville jeg jo valgt 8430, da denne yter bedre i dine nevnte programmer og generelt ellers. Men teknisk sett støtter begge to de aller, aller fleste oppløsninger. Lenke til kommentar
hoodoo Skrevet 6. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2007 Det blir 1920*1200 som maksimalt ja. Hvie begge støtter samme Hz i oppløsning så greier jeg meg med den billigste PCen med ATI X1150 på grafikksiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå