Hoax Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Hvitt pulver Crispe pakker pakker med ferske tusenlapper, ikke alle har kjennt den duften =) hehe Sånne som dette dufter nok kanskje http://www.hio.no/var/storage/images/stude...ddel_medium.jpg Wunderbaum og sånne bil duft saker er jo så kunstig at man blir kvalm av det!??! Lenke til kommentar
SilentAngel Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 DamaNytrakta kaffe Nybakte boller 8107588[/snapback] Nybakte boller! Åja! Det er jo seff en favoritt... ikke bare når det gjelder lukta..! hehee Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Lukten av god mat er jo temmelig god! Og selvfølgelig dama Sjøen om sommern er jo deilig og Og god gammeldags kjellerlukt! Mange gode lukter ja Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Lukten av enkelte jenter 8091783[/snapback] Mhm. Og lukten av fylla 8107827[/snapback] Husker lukta etter russebilen vår etter et par dager på landstreffet. Den stanken som slo imot meg når jeg åpnet en kokvarm bil med halvfull øl, sure sokker, gammalt potetgull og hårete dip. Det var kos. Ellers så lukter ny hardware digg, nye ting er generelt sett digg Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Jeg tror nok nyklipt gress og nylig hogget tømmer er av de beste luktene. Lenke til kommentar
Kaospike Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Luften på fjellet og... bensin...enn hvor motstridene det høres ut Må også legge til regn på varm asfalt og nyslått gress. Perfekt. Lenke til kommentar
torslo Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Bensin 8114498[/snapback] rektig, men vil også si diesel... Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 (endret) Lukten av en 2-takter. hasj/marihuana. bensin. skyllevæske. Endret 9. mars 2007 av ArmenMinAU Lenke til kommentar
Jaukim Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Synest at kaffe har en god lukt, men smaker fy! (nei jeg har ikke begynnt å drikke kaffe) Lenke til kommentar
multisync Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Synest at kaffe har en god lukt, men smaker fy! (nei jeg har ikke begynnt å drikke kaffe) 8117788[/snapback] Den slenger jeg meg på (kanskje ikke den beste, men den beste jeg kommer på nå) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå