Gå til innhold

Hva mener du er verdens deiligste lukt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147
Hvordan lukter egentlig napalm? Hvis det lukter som en blanding av bensin og bringebærgele kan jeg skjønne fascinasjonen ...

8093545[/snapback]

Og hvis man kombinerer det med flesk, så blir det bare å tilsette kokte poteter før man har et fullverdig måltid.

Lenke til kommentar
"godter" parfymer på jenter :love:

Bensin og hmmm... Vår duft etter ei saftig regnbyge  :)

8093566[/snapback]

Ikke minst hvis regnet falt på varm asfalt!

Hvordan lukter egentlig napalm? Hvis det lukter som en blanding av bensin og bringebærgele kan jeg skjønne fascinasjonen ...

8093545[/snapback]

Og hvis man kombinerer det med flesk, så blir det bare å tilsette kokte poteter før man har et fullverdig måltid.

8093590[/snapback]

Husmannskostens svar på Flaming Lamborghini?

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar
Bacon - Det lukter svingodt(heh)

Eksos - En ganske god lukt synes jeg, men prøver ikke sniffe det heller da..

8093643[/snapback]

er faktisk enig i de to, sniffer da ikkje jeg heller, men synest at eksosen som kommer fra mopeder ikke er så ille, bacon lukter også godt. ellers so liker jeg lukter som: kruttlukt ( gunpowder ), lukten av enkelte nye filmer (spesielt det bladet som følger med, må nesten alltid stikke nesen nedi for å lukte litt), ellers så liker jeg den lukten av nye ting som man har bestilt fra en nettside og for i posten, liker også lukten av presanger, juletre, grandiosa ikke minst. kommer ikke på noen flere akkurat nå! :)

Lenke til kommentar

Sko :love:

Har et skap hjemme med sko i, har alltid digget den lukten.

Ikke fuktige sko med tåfis, men nye sko, eller sko som ikke har blitt brukt på en stund, kanskje helst finsko.

Også noen kjellere lukter digg!

Har nylig begynt å jobbe litt i butikk, og kjølerommet lukter skikkelig digg!

Og base cleaner :love:

Edit: glemte lukten av CRC 5-56, syntes det luktet himmelsk før, helt til jeg dusjet klærne mine med det for å kjenne godlukten hele tiden :love:

Er kanskje unødvendig å nevne at jeg ikke likte lukten lenger mot slutten av dagen, måtte ta av genseren etter 30 min, for jeg ble svimmel, og på bussen hjemover, en tur på 1,5 timer, så begynte jeg og sikkert alle andre passasjerer å hate lukten.

Endret av Suncurtain
Lenke til kommentar

Da har jeg funnet ut at det ikke er jeg som er unormal når jeg elsker bensinlukta, fordi det er tydeligvis mange andre som også liker den lukta. Spylervæske er heller ikke så ille. Men det rareste er tørrgjær i slike små firkanter som du finner i kjøleskapet på butikkene. De lukter himmelsk av en eller annen merkelig grunn, jeg kan stå å lukte så forferdelig på pakka at den til slutt ikke lukter noe mer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...