Uncle Scrooge Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Vet ikke helt hvem som er best av enern og tre'ern, liker begge to veldig godt. Toern er langt bak, men syns den er bra den og. (har ikke lagt spesielt merke til de to som var så plagsomme som det snakkes om her) Digga Indiana Jones filmene som liten Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 (endret) Min rekkefølge: 3, 1, 2. 'The Last Crusade' er den klart mest underholdende på alle måter, og er da selvfølgelig best. 'Raiders of the Lost Ark' er vldig god den også, men når ikke helt opp. 'Temple of Doom ' er, som mange her sier, ikke så veldig god. Mitt hovedproblem med den er rett og slett at det blir for dumt. Greit nok at det er litt overnaturlige hendelser; slik skal jo Indyana Jones være. Men når hele historien dreier seg rundt en magisk, ond kult, som stjeler og forbanner unger så de kan grave etter magiske stener, da blir det rett og slett for teit. Edit: Har forresten ikke så stort problem med sidekickene. Er mest han lille kinseren, fordi han er så dårlig skuespiller. Endret 7. mars 2007 av _Julenissen_ Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Er det rett og slett bare SteffyPants og meg som irriterer oss over de to sidekickene? Det kan ikke være mulig. Det går ikke an å overse dem. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Er det rett og slett bare SteffyPants og meg som irriterer oss over de to sidekickene? Det kan ikke være mulig. Det går ikke an å overse dem. 8103726[/snapback] Husk den gyldne regelen: Hvis SteffyPants er enig, så tar du ikke feil. Lenke til kommentar
TomJ Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 1. Last Crusade - Den beste i mine øyne 2. Raiders - Meget god begynnelse på trilogien 3. Temple of Doom - Den klart svake i serien Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Last Crusade er favoritten. Har ikke helt sansen for Temple of Doom. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Jeg tror man må være vokst opp på 80-tallet for å ikke hate Short Round og Willie. Den første og den tredje i serien er veldig tidløse, mens Temple of Doom sine sidekicks er veldig 80-talls. For de som er 20-25++ vil det kanskje være lettere å takle slike karakterer, personlig blir jeg kvalm av begge to. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå