Tandamram Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) Microsoft announced today that more than 6 million gamers worldwide are connected to Xbox Live, a milestone that was reached 4 months ahead of schedule. At E3 2006, Microsoft announced it expected to reach that target by June 2007. 6 millioner medlemmer, ja. Begynner å bli en del. Det viktigste for min del er at jeg aldri har problemer med å finne noen å spille med over Live, noe som heller ikke er tilfelle. Kilden som alle må ha. Endret 6. mars 2007 av WonderStivi Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Lurer på hvor mange av disse som har Gold. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Samma det vel, poenget er at det er 6 millioner forskjellige mennesker som har registrert seg på xboxlive av forskjellige grunner for og bruke tjenesten. Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Et spørsmål her er vel hvor mange unike medlemmer vi snakker om... Jeg har for eksempel 4 forskjellige, til både meg selv og venner som spiller når de er på besøk. Gamerscore er gøy, vettu Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 er man ikke automatisk registrert på xbox live når man lager profil? Lenke til kommentar
Aleksander-yo Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) er man ikke automatisk registrert på xbox live når man lager profil? 8092187[/snapback] Nei, du kan lage online og offline account Offline kontoen blir ikke registrert i livesystemet. Endret 6. mars 2007 av Aleck Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 er man ikke automatisk registrert på xbox live når man lager profil? 8092187[/snapback] Så lenge du trykker på den "join xbox live"(eller noe lignende) knappen og lager en gamertag, skriver ned en god del informasjon osv...så er du medlem av live Dette vil da si at ihvertfall 6 millioner har sett lyset Xbox live: Ingen over, ingen ved siden Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Following the launch of the Xbox LIVE online gaming network in November 2002, gamers have spent over 2.3 billion hours on the network playing games online with their friends around the world. This is equal to 95 million days of gaming or over 260,000 years. Link Som jeg sa ovenfor: Ingen over, ingen ved siden Lenke til kommentar
Budbringer Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Det er vel sånn ca 3/5 av alle som eier xbox 360 Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Det viktigste for min del er at jeg aldri har problemer med å finne noen å spille med over Live, noe som heller ikke er tilfelle. 8091579[/snapback] Du har vel ikke det på Halo2 eller Gears of War, men hvis du tenker på å spille noen av de gamle - Kameo, XIII, FlatOut - så må du være ekstremt tålmodig... Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Nå er det vel 6mill brukere som er registrert, og på et abonnement kan man vel ha 4 brukere, ergo er det vel ikke 6mill unike personer som har Live abonnement? Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Det viktigste for min del er at jeg aldri har problemer med å finne noen å spille med over Live, noe som heller ikke er tilfelle. 8091579[/snapback] Du har vel ikke det på Halo2 eller Gears of War, men hvis du tenker på å spille noen av de gamle - Kameo, XIII, FlatOut - så må du være ekstremt tålmodig... 8093087[/snapback] På gears of war så finner jeg sjelden over fem servere, i går fant jeg bare en Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) På gears of war så finner jeg sjelden over fem servere, i går fant jeg bare en 8093239[/snapback] Da burde du sjekke kontaktene til ruteren din, for det er det desidert mest spilte spillet på Xbox 360 for tiden, er jeg ganske sikker på. Skal sjekke. Xbox 360 Top Live Titles (UU’s) 1 Gears of War 2 Crackdown 3 Tom Clancy's Rainbow Six Vegas Endret 6. mars 2007 av MartinLande Lenke til kommentar
cfs Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) ...feil post Endret 6. mars 2007 av cfs Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Det som er litt mer usikkert er vel hvor mange av disse 6 millionene som spiller online.. Jeg har iallefall en konto.. men, har aldri spilt online med den.. siden det ikke går her.. Prøvde en gang, siden jeg fikk en måned gratis.. men, skjønte ikke hvor jeg gikk engang.. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 er man ikke automatisk registrert på xbox live når man lager profil? 8092187[/snapback] Nei, du kan lage online og offline account Offline kontoen blir ikke registrert i livesystemet. 8092352[/snapback] hmm, vel jeg bruke live til å laste ned ett live arcade spill i ny og ne (har vel 3 stykk totalt), men ser ikke på megselv som noen live bruker akkurat. Hvis man snakker gold brukere, så er det ett imponerende tall, men det tror jeg ikke de prater om. Gi meg tallet for unike gold brukere, hvis ikke er dette tallet bare oppskrytt møl. Lenke til kommentar
Fphonex Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 imponerande jeg for min del spilte over live hele tiden mens jeg hadde gold, men når det gikk over gadd jeg ikke og kjøpe nytt gold, så jeg har silver, men laster ned ting i hytt og pine Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Dette har nok mye med å gjøre at en stor prosentdel av Xbox 360 spillere er "hardcore" gamere, som spiller mye og spiller live. Wii på den andre side har nok mye flere casual gamers, som ikke bryr seg om å koble seg opp på internett (når internettspilling kommer, vel og merke) PS3 har en dårligere internettjeneste og mindre konsoller ute i de tusen hjem.. Ergo 360 har suverent mest online spillere... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå